Børnehave, allerede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

LotteGabriella

Øv, vores dagplejemor går på efterløn fra 1. april

Vi har så snakket frem og tilbage, om hvad vi synes Daniella så skal...Hun bliver 3 år den 28. juli og skulle alligevel starte i børnehave 1. juli, så efter samråd med dagplejemoderen og dagplejelederen (de siger at hun ER klar...båre sprogmæssigt og udviklingsmæssigt) ja så har vi besluttet at hun skal i børnehave fra 1. april

Pyyha synes et eller andet sted, at det er tidligt, men på den anden side set, så kan jeg også godt mærke på Daniella, at hun har brug for nogle nye udfordringer. Det ville jo også være fuldstændig latterligt at lade hende starte hos en ny dagplejemor, for så at skulle starte i børnehave 3 mdr. efter

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg, skulle bare lige ud med det og tror bare at det er mig der spekulerer for meget over det...er bare så bange for, at hun måske ikke klarer det...men når alt kommer til alt, så er det nok mig der får det hårdest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Christopher&Andreas

LotteGabriella skriver:

Øv, vores dagplejemor går på efterløn fra 1. april

Vi har så snakket frem og tilbage, om hvad vi synes Daniella så skal...Hun bliver 3 år den 28. juli og skulle alligevel starte i børnehave 1. juli, så efter samråd med dagplejemoderen og dagplejelederen (de siger at hun ER klar...båre sprogmæssigt og udviklingsmæssigt) ja så har vi besluttet at hun skal i børnehave fra 1. april

Pyyha synes et eller andet sted, at det er tidligt, men på den anden side set, så kan jeg også godt mærke på Daniella, at hun har brug for nogle nye udfordringer. Det ville jo også være fuldstændig latterligt at lade hende starte hos en ny dagplejemor, for så at skulle starte i børnehave 3 mdr. efter

Ved ikke lige hvad jeg vil med det her indlæg, skulle bare lige ud med det og tror bare at det er mig der spekulerer for meget over det...er bare så bange for, at hun måske ikke klarer det...men når alt kommer til alt, så er det nok mig der får det hårdest

hej lotte....

århh ja forstår dig det er hårdt når de små pus starter i bhv. !!!!!!!!!!!!!!!!!......... kan godt forstå jeres valg når der ikke er længere tid til. hvor skal hun så starte??? beklager vi ikke har været til gym men med BHV og lange dage så magter christopher det simpelthen ikke han er så træt og jeg vil ikke tvinge ham.... men savner mor barn gym ;0)..

har altid en kop varm NOGET hvis du skulle få lyst så kan daniella og christopher også lege...

knus

Anmeld

5. februar 2011

ZamanogDania

Ja det er hårdt, men hun skal nok klar det. Hvis de synes hun er klar så er det dejlig. Min datter skal til børnehave 2 måneder før hun bliver 3 år. Der er læng tid det, men sådan var reglerne. Ved så ikke om alle kommuner har samme regler. Så hvis hun starter den først april er hun vel omkring 2 år og 9 måneder ik?

Held og lykke med det søde. Hun skal nok have sjovt der

Anmeld

5. februar 2011

LotteGabriella

gitte&christopher skriver:

hej lotte....

århh ja forstår dig det er hårdt når de små pus starter i bhv. !!!!!!!!!!!!!!!!!......... kan godt forstå jeres valg når der ikke er længere tid til. hvor skal hun så starte??? beklager vi ikke har været til gym men med BHV og lange dage så magter christopher det simpelthen ikke han er så træt og jeg vil ikke tvinge ham.... men savner mor barn gym ;0)..

har altid en kop varm NOGET hvis du skulle få lyst så kan daniella og christopher også lege...

knus

Hejsa

Langtid siden 

Det er helt i orden, vi har heller ikke været der Daniella spørger ikke rigtig efter det mere! Så vi starter nok til "svømning" igen i stedet for

Ja, det var da en go' idé med en kop varmt noget, imens ungerne leger

Har du egentlig fået mit nye mobilnr.?

Anmeld

5. februar 2011

LotteGabriella

ZamanogDania skriver:

Ja det er hårdt, men hun skal nok klar det. Hvis de synes hun er klar så er det dejlig. Min datter skal til børnehave 2 måneder før hun bliver 3 år. Der er læng tid det, men sådan var reglerne. Ved så ikke om alle kommuner har samme regler. Så hvis hun starter den først april er hun vel omkring 2 år og 9 måneder ik?

Held og lykke med det søde. Hun skal nok have sjovt der

tak for svar

Hun kommer til at være 2 år og 8 mdr., da hun jo er fra slutningen af juli jeg stoler også på, at hun er klar, når de siger det, det er nok bare fordi at jeg synes det hele går så stærkt

taaaaaak, ja det tror jeg også, sikkert meget sjovere end jeg tror

Anmeld

5. februar 2011

Mie A

Hej

Min søn er født den 24. juli og kom i børnehave den 15. marts. Det har der ikke været nogle problemer med og det er iøvrigt helt normalt i den kommune, som jeg bor i.

Anmeld

5. februar 2011

LotteGabriella

gitte&christopher skriver:

hej lotte....

knus

hov, hun skal i Østergade

Anmeld

5. februar 2011

LotteGabriella

Mie A skriver:

Hej

Min søn er født den 24. juli og kom i børnehave den 15. marts. Det har der ikke været nogle problemer med og det er iøvrigt helt normalt i den kommune, som jeg bor i.

ok, det lyder dejligt...herover er det bare ikke normalen, men nødvendigt i situationen

Håber at Daniella bliver lige så glad for det, som din søn

Anmeld

5. februar 2011

Christopher&Andreas

LotteGabriella skriver:

hov, hun skal i Østergade

hej hej...

jaja det sendte du ;0) vi må se en dag er sikker på hun blir glad for BHV. men forstår godt du sys det er svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.