Indendørs lege?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. september 2008

pipsen

Hejsa
Her regner det ned i stænger udenfor og min dreng på 2 snart 3 keder sig:S Har I nogen ideer til indendørs lege, da jeg ikke lige er i humør til at hoppe i vandpytter i dag? Han er ikke vild med tegne, klippe klistre osv. skal helst være noget aktivt fysisk, så han kan få brændt lidt krudt af :D
Håber på hurtige indput, da han trænger til lidt sjov (L)

Kh Lena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

M&F&C

Hvad med en omgang Twister .. så lærer han farverne at kende, samt kende forskel på højre og venstre :)
Det var da en idé ... hvis i har spillet stående.

Anmeld

24. september 2008

pipsen

hmm det spil har vi ikke :( men kiggede på nettet, ser sjovt ud, så kunne da være vi skulle købe den :)
Tak for input

Anmeld

24. september 2008

MorCamilla

Til en anden gang, kunne I lege gemmeleg, fangeleg, eller lave stuen "om" til forhindringsbane. Det gør vi ind i mellem til Mikkel hvor han skal hoppe på nogle tæpper vi har lagt ud, kravle op og ned af stolene osv osv...

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. september 2008

M&F&C

Den tager jeg lige til mig camilla :)

Anmeld

24. september 2008

MorCamilla

Dejligt Malene.. :) Vi bruger ofte forhindringsbanen, det skulle være rigtig godt for hans motorik samtidig med at han synes at det er sjovt..

Anmeld

24. september 2008

twinboys

MorCamilla skriver:

Dejligt Malene.. :) Vi bruger ofte forhindringsbanen, det skulle være rigtig godt for hans motorik samtidig med at han synes at det er sjovt..

Ja rigtig god idé og ungerne er vilde med det og de får trænet deres krop igennem leg... Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.