Store bogstaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

tina76

Ja men jeg tror altså, at det er samme str. har aldrig set dem større end 3-4 cm. billeder snyder måske lidt med hensyn til str. men ved det da ikke, ellers så spørg da polkaprik hvad str. hun bruger, så får du da klar besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Den lykkelige

tina76 skriver:

Ja men jeg tror altså, at det er samme str. har aldrig set dem større end 3-4 cm. billeder snyder måske lidt med hensyn til str. men ved det da ikke, ellers så spørg da polkaprik hvad str. hun bruger, så får du da klar besked.

Jeps har spurgt hende.. men hun ville lige svare i en pb når hun fik tid.. så det jo helt ok.. men fordi jeg sidder og er ved at lave bestilling nu.. så hvis nogle lige vidste det inden jeg hørte fra hende

Anmeld

6. februar 2011

Snefnug1984

Det er de samme bogstaver, altså de store. Et billede kan sagtens snyde, så det ser større ud

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Snefnug26 skriver:

Det er de samme bogstaver, altså de store. Et billede kan sagtens snyde, så det ser større ud

Ok tusind tak.. ja jeg tænker bare de måske er 7-8 cm på billedet  men ja snyder nok

Anmeld

6. februar 2011

Snefnug1984

milopilo skriver:

Ok tusind tak.. ja jeg tænker bare de måske er 7-8 cm på billedet  men ja snyder nok

Ja de ser store ud, men de er nu kun 4 cm.

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Snefnug26 skriver:

Ja de ser store ud, men de er nu kun 4 cm.

Tak.. så må jeg lige have bestilt dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.