Jeg er lidt hårdt spændt for for tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

JustAnotherName

Derfor er jeg ikke online ret længe ad gangen, og får ikke svaret på ret mange indlæg.

Men jeg er her, og jeg følger med, og glædes over at være en del af dette fællesskab, og at læse med om Jeres liv på godt og ondt.

Jeg har netop startet en billede-runde op, da jeg ELSKER at se Jeres skønne børn, og se hvor hurtigt der sker en masse med dem .....og jeg savnede lige at dele mine med Jer og se Jeres igen.

Pt. står mit liv på hårdt arbejde, lange dage, uendelig træthed og studie.
Det er mere eller mindre, hvad det rækker til....

I aften skal jeg dog UD AT SPISE med manden - weehuu.
Børnene er netop nu ved at bliver overdraget til deres farmor og farfar. Så skal de sove dér i nat, og hentes igen imorgen middag. Desværre er jeg bare stadig mega træt ovenpå denne uge, men jeg må lige skrabe mig selv op og tage mig lidt sammen, så manden og jeg kan hygge os - for det TRÆNGER vi til. Jeg er desværre meget kort-luntet (og har været det on/off i aaaalt for lang tid) - især overfor ham. Der er sat gevaldigt ned for "kærligheds-blusset", for der er bare ikke overskud eller lyst nok. Og det kører i perioder lidt for meget på vanerne og pumperne ....hvilket ikke er helt optimalt! Og det redder en aften som i aften selvfølgelig ikke op på i sig selv, men det kan forhåbentligt hjælpe lidt til det. At vi kan nyde hinandens selskab og hygge os uden forstyrrelser og ansvar for børnene i de næste 20 timer....

RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE JER SKØNNE NS-KVINDER OG BØRN.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

TbCp

Åhh hvor jeg kender de perioder

Håber i får en rigtig dejlig aften!

Anmeld

5. februar 2011

JustAnotherName

TbCp skriver:

Åhh hvor jeg kender de perioder

Håber i får en rigtig dejlig aften!

Tak 

Anmeld

5. februar 2011

anna-jonas

Katrine................................du har lige beskrevet mit liv.................og især kærlighedsliv. Vi kan så bare ikke engang finde ud af, at tage afsted sammen, og få lidt voksentid sammen. Men ærlig talt...........................så har vi i december og januar, haft 2 x skoldkopper (naturligvis forskudt), 1 x pissesyg søn, endnu af ukendt oprindelse. 1 x bronkitis, 1 x lungebetændelse og 2 x omgangssyge af mere end 2 døgns varighed. Vi er ved at være brugt, brugt, brugt................og håber snart på forår og raske børn.

Ha' en god aften Katrine...........................og jeg håber at det gi'r jer lidt luft, så i kan få lidt mere glæde og "LOVE" ind i hverdagen.

Knus Mette

Anmeld

5. februar 2011

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Katrine................................du har lige beskrevet mit liv.................og især kærlighedsliv. Vi kan så bare ikke engang finde ud af, at tage afsted sammen, og få lidt voksentid sammen. Men ærlig talt...........................så har vi i december og januar, haft 2 x skoldkopper (naturligvis forskudt), 1 x pissesyg søn, endnu af ukendt oprindelse. 1 x bronkitis, 1 x lungebetændelse og 2 x omgangssyge af mere end 2 døgns varighed. Vi er ved at være brugt, brugt, brugt................og håber snart på forår og raske børn.

Ha' en god aften Katrine...........................og jeg håber at det gi'r jer lidt luft, så i kan få lidt mere glæde og "LOVE" ind i hverdagen.

Knus Mette

Ja, I har seriøst været hårdt ramt hjemme hos Jer. Puha altså alt det sygdom. Jeg håber også for Jer, at det er ovre nu, og vi snart kan se frem til at gå en ny, lysere, varmere og mindre sygdomsfyldt tid i møde.

Forår og sommer gør altså også bare et eller andet ved ens overskud og humør, man kan ligesom lidt mere, når solen skinner og det er lyst og lunt i vejret. Det påvirker ihvertfald mig og mit overskud og humør en del .....selvom jeg selvfølgelig også kan være en strid og sur i kælling i sommermånederne, hehe.

Tak for dit svar
Manden er i bad nu, så skal vi afsted bagefter. Og se "KLOVN" filmen i aften også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.