Derfor er jeg ikke online ret længe ad gangen, og får ikke svaret på ret mange indlæg.
Men jeg er her, og jeg følger med, og glædes over at være en del af dette fællesskab, og at læse med om Jeres liv på godt og ondt.
Jeg har netop startet en billede-runde op, da jeg ELSKER at se Jeres skønne børn, og se hvor hurtigt der sker en masse med dem .....og jeg savnede lige at dele mine med Jer og se Jeres igen.
Pt. står mit liv på hårdt arbejde, lange dage, uendelig træthed og studie.
Det er mere eller mindre, hvad det rækker til....
I aften skal jeg dog UD AT SPISE med manden - weehuu.
Børnene er netop nu ved at bliver overdraget til deres farmor og farfar. Så skal de sove dér i nat, og hentes igen imorgen middag. Desværre er jeg bare stadig mega træt ovenpå denne uge, men jeg må lige skrabe mig selv op og tage mig lidt sammen, så manden og jeg kan hygge os - for det TRÆNGER vi til. Jeg er desværre meget kort-luntet (og har været det on/off i aaaalt for lang tid) - især overfor ham. Der er sat gevaldigt ned for "kærligheds-blusset", for der er bare ikke overskud eller lyst nok. Og det kører i perioder lidt for meget på vanerne og pumperne ....hvilket ikke er helt optimalt! Og det redder en aften som i aften selvfølgelig ikke op på i sig selv, men det kan forhåbentligt hjælpe lidt til det. At vi kan nyde hinandens selskab og hygge os uden forstyrrelser og ansvar for børnene i de næste 20 timer....
RIGTIG GOD WEEKEND TIL ALLE JER SKØNNE NS-KVINDER OG BØRN.
Anmeld