Billede-runde - Kom og vær med !! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

JustAnotherName

Her er lidt nyt af mine unger

Åhh Julie, for pokker hvor er de da søde. Jeg er helt vild med de to sidste søskende-billeder. Især det andet-sidste, der er bare nærhed og kemi mellem dem. Skønne, kønne børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Barbamama

Her er nogle af Carla med og uden hendes nye favorit-legetøj fra bObles!

Og så fik hun lige en gyngehest i dag, som hun blev rigtig glad for. Men den krokodille er nu hendes yndlings lige i øjeblikket!

Og hvor er de der søskendebilleder bare FANTASTISKE!!! Der er så meget kærlighed imellem de børn!!!! Årh altså. Er helt vild med det sidste af Bianca og Celina og af det hvor Victor og Vera ligger og kigger hinanden dybt i øjnene. Det er til at blive helt rørt over!

Og hvor er det sejt Tina at du selv har lavet det tæppe! Det er bare SÅ flot!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Her er nogle af Carla med og uden hendes nye favorit-legetøj fra bObles!

Og så fik hun lige en gyngehest i dag, som hun blev rigtig glad for. Men den krokodille er nu hendes yndlings lige i øjeblikket!

Og hvor er de der søskendebilleder bare FANTASTISKE!!! Der er så meget kærlighed imellem de børn!!!! Årh altså. Er helt vild med det sidste af Bianca og Celina og af det hvor Victor og Vera ligger og kigger hinanden dybt i øjnene. Det er til at blive helt rørt over!

Og hvor er det sejt Tina at du selv har lavet det tæppe! Det er bare SÅ flot!!!!

Sikke nogle skønne billede af Carla krudtugle. Hun ser så dejlig glad ud. Og jeg syntes (som altid) at hun er blevet større/ældre at se på. Og håret er vokset længere også. Kønne pige!

Anmeld

6. februar 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Sikke nogle skønne billede af Carla krudtugle. Hun ser så dejlig glad ud. Og jeg syntes (som altid) at hun er blevet større/ældre at se på. Og håret er vokset længere også. Kønne pige!

Tak Katrine! Ja hun bliver stor!!!! Og det er SÅ fedt at lave rottehaler på hende. He he

Anmeld

6. februar 2011

otlitrom

Årh, suk... Skønne skønne unger! Hvor bliver de store!

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

Fik lige gravet den her frem - det var da vist en lidt sølle billederunde den bød på...mon ikke vi kan tilføje lidt ekstra...

Hvor er det skønt at se billeder af dine piger igen Katrine - de bliver bare så store vores fire tøser! Det er simpelthen så skægt at se, hvordan de er sammen - dine piger - for det minder bare SÅ meget om mine to....tror vist snart vi skal se, om vi kan finde tid og overskud til at føre dem sammen igen - så kan der virkelig skabes en hvis mængde tøsehygge mellem jævnaldrende mødre og småpiger

Her er "lidt" af mine små - nogle vist gengangere, men mon det gør noget?

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

Jeg kunne ikke finde ledningen til kameraet, så I får et par gengangere 

Anmeld

19. februar 2011

TbCp

Rosa skriver:

Jeg kunne ikke finde ledningen til kameraet, så I får et par gengangere 

For sivlan hvor er det godt det første billede!
Han charmer da bare helt vildt!!!!

Anmeld

19. februar 2011

Rosa

For sivlan hvor er det godt det første billede!
Han charmer da bare helt vildt!!!!

That's my boy  Og kan du måske kende den lille dame i baggrunden på billede 2?

Anmeld

19. februar 2011

Ida.

Rosa skriver:

That's my boy  Og kan du måske kende den lille dame i baggrunden på billede 2?

Han er skøn...

Er det Runa?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.