jah kun ros......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2008

eliasogmor

hej alle..
vil også lige blærer mig med min lille guldklump... sp kom i dag på besøg, med en studerende,som faktisk var meget sød....
hun startede med at veje ham og han vejer nu 9,2 kg og er 70 lang så det var bare super godt...hans boel test var super god..med en hurtig og sikker reaktion...han var motorisk fremme i skoene så det var dejligt at høre..at selvom man er ung mor..så kan man altså godt.....hun mente dog jeg skulle snakker mere med ham ( men nu snakker jeg en del med ham , vil jeg jo mene) altså fortælle ham hva mit næste skridt er nu tager jeg bleen af og vasker dig, eller nu tager jeg strømperne af...det gør jeg da også, men i et hvis omfang.....men siger i alt hvad i gør før i gør det?
men med det syntes jeg det var dejligt at få besøg af hende og få at vide at ens baby var dejlig..... ahhhh dejlig følelse..... (L)

dejlige hilsner fra louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

A.

dejligt at det gik så godt..
ja jeg siger altid kom så lille skat så skal vi tørre numse..osv osv..
og det bedste er at han kan siden han var 2mdr rejse selv numse da han skal har ble på..man skal bare hver gang vise dem blee og sige nu skal du lige hjælpe mor og løfte numse så på et tidspunkt lære de det..
det er mening med det at hvis man siger så nu skal du lige ahr strømper på osv så lære de at hjælpe til.. det lærer at samarbejde med os..og bliver ikke forskræge hvis vi ligepludselig gøre noget man kan fobrede barn på hvad man vil gøre...det blev vist en rodet indlæg men du ved hvad jeg mener

Anmeld

24. september 2008

eliasogmor

forstår den godt:)) sådan har jeg aldrig tænkt på den...siger da også meget til ham..men ikke alt....måske man skulle gøre det.........:D

Anmeld

24. september 2008

A.

eliasogmor skriver:

forstår den godt:)) sådan har jeg aldrig tænkt på den...siger da også meget til ham..men ikke alt....måske man skulle gøre det.........:D

jeg er lidt tosset med snakke så det nok derfor har snakket også til ham da jeg var gravid hehe:))

Anmeld

24. september 2008

eliasogmor

he he det gjorde jeg også......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.