Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ENDELIG.... Min kæreste friede 23/12-09 men af økonomiske årsager har vi ik haft råd til at holde noget endnu.
Nu har vi endelig bestemt en dato. Vi skal giftes d.4 august 2012. Den dag ville min mormor og morfar ha haft guldbryllup (min morfar døde 1½ uge før jeg fødte vores søn) så jeg syns det vil være smukt
Ihh er bare så glad at jeg måtte dele det med hele verden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: ENDELIG.... Min kæreste friede 23/12-09 men af økonomiske årsager har vi ik haft råd til at holde noget endnu. Nu har vi endelig bestemt en dato. Vi skal giftes d.4 august 2012. Den dag ville min mormor og morfar ha haft guldbryllup (min morfar døde 1½ uge før jeg fødte vores søn) så jeg syns det vil være smukt Ihh er bare så glad at jeg måtte dele det med hele verden
Hurraaaaaa hjertelig tillykke og en skøn måned at holde bryllup i...
twinboys skriver: Hurraaaaaa hjertelig tillykke og en skøn måned at holde bryllup i...
Ihhh taaaak :-)Ja det syns vi nemlig også og så var vi lige så heldige at den dato var en lørdag :-)Er sikker på at min morfar vil smile ned til os den dag
Carina1984 skriver: Ihhh taaaak :-)Ja det syns vi nemlig også og så var vi lige så heldige at den dato var en lørdag :-)Er sikker på at min morfar vil smile ned til os den dag
smiler ja det vil han da klart gøre...
Astasmor skriver: Stort tillykke med bryllupet.
Stort tillykke med bryllupet.
taaak :-)
tillykke med dagen
det er en dejlig dag min elsker mand her fødseldagen der
pussekat skriver: tillykke med dagen det er en dejlig dag min elsker mand her fødseldagen der
tak :-)Hehe pudsigt
Carina1984 skriver: taaak :-)
Stort tillykke Det lyder som den helt rigtige dato
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128