Endnu en dåbskage;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

Pige2009

Polkaprik skriver:

Så fik jeg lavet den 10. kage på 7 dage.. pyha... Det var lige i overkanten, men hvad gør man ikke for at glæde andre

Igen en dåbskage af den slags jeg efterhånden har lavet nogle stykker af. De er blevet vældig populære

Indeholder banankage med hakket chokolade, jordbærmousse og daimcreme. Smurt op med pistaciesmørcreme og pyntet med fondant.
Fik lige ros fra afhenteren som selv er bager og fortalte han ikke kunne lave sådan en kage:-D Nice!

Michelle - der nu skal slappe af og fede den resten af weekenden

Rosen er da også fuldt ud fortjent. Den er virkelig sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

bøgelund

Polkaprik skriver:

Så fik jeg lavet den 10. kage på 7 dage.. pyha... Det var lige i overkanten, men hvad gør man ikke for at glæde andre

Igen en dåbskage af den slags jeg efterhånden har lavet nogle stykker af. De er blevet vældig populære

Indeholder banankage med hakket chokolade, jordbærmousse og daimcreme. Smurt op med pistaciesmørcreme og pyntet med fondant.
Fik lige ros fra afhenteren som selv er bager og fortalte han ikke kunne lave sådan en kage:-D Nice!

du er jo sindsyg dygtig.. leverer du til fyn? 

Anmeld

5. februar 2011

Polkaprik

bøgelund1 skriver:

du er jo sindsyg dygtig.. leverer du til fyn? 

Tusind tak

Jeg ville gerne da jeg jo kun bor lige henne på den anden side af broen, men det bliver jo nok lige dyrt nok med de bropenge

Anmeld

5. februar 2011

Sildefisk

Polkaprik skriver:

Taark Er du forresten med på et tøsemøde i Sorø lørdag d. 5. marts?

Ih det lyder da hyggeligt

Er det med eller uden børn og hvorhenne?

skal lige tjekke om sømanden er hjemme

Anmeld

5. februar 2011

bøgelund

Polkaprik skriver:

Tusind tak

Jeg ville gerne da jeg jo kun bor lige henne på den anden side af broen, men det bliver jo nok lige dyrt nok med de bropenge

ja det er jo lige det. men min mormor kommer fra sjælland, så hvis du tager imod bestillinger, kan det være hun vil tage den med herover. 

Anmeld

5. februar 2011

Polkaprik

bøgelund1 skriver:

ja det er jo lige det. men min mormor kommer fra sjælland, så hvis du tager imod bestillinger, kan det være hun vil tage den med herover. 

Ja det kan sagtens være en mulighed, det har jeg prøvet før Du siger bare til hvis det bliver aktuelt!

Anmeld

5. februar 2011

Polkaprik

myr81 skriver:

Ih det lyder da hyggeligt

Er det med eller uden børn og hvorhenne?

skal lige tjekke om sømanden er hjemme

Det er med børn for dem der har lyst og uden for dem der ikke gider slæbe med

Ja tjek lige ud om det ikke godt kan lade sig gøre!

Anmeld

5. februar 2011

bøgelund

Polkaprik skriver:

Ja det kan sagtens være en mulighed, det har jeg prøvet før Du siger bare til hvis det bliver aktuelt!

mange tak. det er en barnedåb i april. så der er længe til.

hvad tager du for det? pr person? 

Anmeld

5. februar 2011

Polkaprik

bøgelund1 skriver:

mange tak. det er en barnedåb i april. så der er længe til.

hvad tager du for det? pr person? 

Jeg skriver lige en pb til dig

Anmeld

5. februar 2011

Mette Nexø

Polkaprik skriver:

De sko du har sat på kagen, laver du dem selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.