Mangler nogen at snakke med :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Puha... kan godt mærke at hverdagen kan være rigtig trist og hård nogle gange for en sårbar sjæl... der skal ikk så meget til nu hvor jeg er gravid...

Jeg ønsker mig så brændende min lille familie men føler bare at det hele er ved at gå i hårknude herhjemme..

Man burde være så lykkelig og istedet græder man...

Kender I det?? Jeg taler ikk om depression.. men bare om at jeg tit og hurtigt bli'r ked af det over små bagateller... skænderier... simpelthen fordi jeg føler mig uretfærdigt behandlet... og det eneste jeg vil er bare at vi alle er glade og lykkelige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

afrobabies

Anjamichell skriver:

Puha... kan godt mærke at hverdagen kan være rigtig trist og hård nogle gange for en sårbar sjæl... der skal ikk så meget til nu hvor jeg er gravid...

Jeg ønsker mig så brændende min lille familie men føler bare at det hele er ved at gå i hårknude herhjemme..

Kender I det?? Jeg taler ikk om depression.. men bare om at jeg tit og hurtigt bli'r ked af det over små bagateller... skænderier... simpelthen fordi jeg føler mig uretfærdigt behandlet... og det eneste jeg vil er bare at vi alle er glade og lykkelige..

Hormonerne er bare helt ustyrlige, når man er gravid, jeg kender det godt, der skal ikke meget til, før jeg bryder sammen, og det kan både være pga. noget godt eller noget skidt

Anmeld

5. februar 2011

fit_fys

Anjamichell skriver:

Jeg forstår dig udemærket! Jeg blev selv mor for 4 måneder siden og selvom jeg er lykkeligere end nogensinde før, har jeg stadig skulle gå meget på kompromis med nogle ting. Sådan er det jo, men det kan være rigtig hårdt, især når man ikke føler man har manden opbakning og skal stå med det hele selv. Så er det lige pludseligt meget op ad bakke...

Så jeg ved præcis hvad du taler om...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.