Jeg har fundet et fantastisk job, men tør ikke søge det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Lucipher

Ih jeg sad lige og læste et jobopslag fra Novozymes. Det lyder vildt spændende og det vil passe mig rigtig godt, men øv jeg er jo på barsel! Skal godt nok starte på job lige om lidt, men har fået tilpasset mit arbejde så de to første måneder har jeg kun 3 arbejdsdage om ugen. Syntes ikke jeg kan være bekendt at søge væk. Ih altså jeg er total kylling.

Go weekend alle sammen.

Hilsen Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

CamiRon

SØG DET!! Tag chancen og hvis det er det rigtige og du får det skal du da ikke tøve med at sige JA! Der er ingen der takker dig for at tænke på dine kolleger/chefen før du tænker på dig selv!

Man skal altså være lidt egoistisk sommetider for at komme frem i livet og få det man vil ha'!

Anmeld

5. februar 2011

karina1980

Lucipher skriver:

Ih jeg sad lige og læste et jobopslag fra Novozymes. Det lyder vildt spændende og det vil passe mig rigtig godt, men øv jeg er jo på barsel! Skal godt nok starte på job lige om lidt, men har fået tilpasset mit arbejde så de to første måneder har jeg kun 3 arbejdsdage om ugen. Syntes ikke jeg kan være bekendt at søge væk. Ih altså jeg er total kylling.

Go weekend alle sammen.

Hilsen Julie

jeg ville da bestemt søge det alligevel.

selv har jeg også et kanon lækkert job, med søde kollegaer osv, men det fanger bare slet ikke mig, jeg mangler at der er knald på og udfordringer så jeg søger da også andet selvom de ha gjort meget ud af at det tilpasset mig

Anmeld

5. februar 2011

Nettemor

CamiRon skriver:

SØG DET!! Tag chancen og hvis det er det rigtige og du får det skal du da ikke tøve med at sige JA! Der er ingen der takker dig for at tænke på dine kolleger/chefen før du tænker på dig selv!

Man skal altså være lidt egoistisk sommetider for at komme frem i livet og få det man vil ha'!

ENIG!

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

Lucipher skriver:

Go weekend alle sammen.

Hilsen Julie

Cease the day! Du har intet at tabe

Anmeld

5. februar 2011

Muffinmus

SØG det, du har kun dig selv at atkke for ale de ting du aldrig får gjort du gerne ville...fordi du er en kyling:-)

Mand dig op og søg det, de ved det jo ikke og får du det ja så finder de da ud af det, men den tid den sorg og DU bliver forhåbentligt rigtig glad ved bare at have prøvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.