Er der liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Nille-pigen

hej I skønne kvinder  

Når jeg normalt ligger og slapper af, kan jeg mærke mit hjerte slå, men her den sidste uges tid når jeg har slappet af, har det føltes som om der var noget mere, som et hjerte der slår i en anden og hurtigere rytme end mit eget... er det barnet?

hvornår begyndte i at mærke liv? og hvordan føles det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Angelspot

Nille-pigen skriver:

hej I skønne kvinder  

Når jeg normalt ligger og slapper af, kan jeg mærke mit hjerte slå, men her den sidste uges tid når jeg har slappet af, har det føltes som om der var noget mere, som et hjerte der slår i en anden og hurtigere rytme end mit eget... er det barnet?

hvornår begyndte i at mærke liv? og hvordan føles det? 

Jeg begyndte først at mærke liv omkring uge 18, men der var jeg meget i tvivl om, om det var liv eller bare min mave der rumsterede. Jeg har aldrig kunne mærke babys hjerte slå, heller ikke engang nu hvor jeg er 38 uger, så har lidt svært ved at tro det er dit barns hjerte du kan mærke, det er jo ekstremt lille Men det kunne da være sjovt hvis det kunne lade sig gøre, jeg ved det ærlig talt ikke.

Anmeld

6. februar 2011

Nille-pigen

Angelspot skriver:

Jeg begyndte først at mærke liv omkring uge 18, men der var jeg meget i tvivl om, om det var liv eller bare min mave der rumsterede. Jeg har aldrig kunne mærke babys hjerte slå, heller ikke engang nu hvor jeg er 38 uger, så har lidt svært ved at tro det er dit barns hjerte du kan mærke, det er jo ekstremt lille Men det kunne da være sjovt hvis det kunne lade sig gøre, jeg ved det ærlig talt ikke.

tak 

det var også bare fordi jeg synes det er mærkeligt, fordi jeg aldrig har oplevet det før 

Anmeld

6. februar 2011

Rebecca55

Nille-pigen skriver:

tak 

det var også bare fordi jeg synes det er mærkeligt, fordi jeg aldrig har oplevet det før 

Hvis der er mere end en mærker man det som regl hurtigere end de fleste og stater med at mækes som sommerfugle, der basker med vingerne mod maven eller som bobler som mange også beskriver.

Jeg tror bestemt ikke du kan mærke barnets hjerterytme, men ved det ikke med sikkerhed.

Anmeld

6. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her var det 1. gang i uge 16 og 2. gang i uge 12 - det føltes som champagnebobler der kærtegnede maven indenfra

Jeg har aldrig hørt om, at man kan mærke babys hjerte

Anmeld

6. februar 2011

Nille-pigen

Rebecca55 skriver:

Hvis der er mere end en mærker man det som regl hurtigere end de fleste og stater med at mækes som sommerfugle, der basker med vingerne mod maven eller som bobler som mange også beskriver.

Jeg tror bestemt ikke du kan mærke barnets hjerterytme, men ved det ikke med sikkerhed.

det kan jo også være det jeg har følt... det føles bare meget underligt, men som bobler kunne nog godt være en anden måde at beskrive det på... det er i hvert tilfælde noget lidt længere nede end min navle, at det kommer fra...  

vi skal til vores første skanning i morgen, så ved endnu ikke om der er to... men det ligger faktisk i familien... 

så nu må vi se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.