2. gang i træk MA stop nu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Daydreamer81

Er idag omkring 5+5,/5+6 og ved præcis pga jeg var i behandling og blev scannet for æl.

Ja jeg blev som sagt scannet igår, da jeg insisterede på at blive tjekket, da mit hcg var faldet 40 hvg over 3 dage 

De kunne kun se en tykkere slimhinde. Jeg hverken blødte i bughulden eller have væske, der var ikke noget at se i livmoderen, eller i æggelederne sagde de.

Men eftersom mit hcg er på 829, skulle jeg se tiden an, og prøve om jeg selv kunne abortere Hvilket var det bedste. hmm har hverken blødt eller haft decideret smerter endnu..

Så bliver jeg fuldt op på HCG blodprøver mandag og vist nok hver 2. dag

Orker ikke det her igen, det stoppede præcis samme sted sidst og så præcis også sådan ud på scanningen... Det irrriterer mig alt den ventetid, og trækken i langdrag... Hvorfor ikke bare giv mig de stikpriller( medicinsk abort som sidst) Gider ikke blive ved at gå med noget i maven der jo alligevel ikke bliver til noget, som de sagde efter mit HCG var faldet i tordags.

Det er min anden MA nu og roker snart ikke mere, og undrer mig hvorfor det stopper og kun udvikrler sig til en tyk slimhinde og jeg ikke selv kan komme af med det.

Det undrer mig også at jeg har fået lidt kvalme efter i torsdags og ondt i ryggen, har jeg haft over en uge( døjer jeg aldrig med ellers).

Jeg har en datter på 4 som ikke var et problem at få og det er den samme kæreste.

Åh har brug for noget opmuntring, og en forklaring på hvorfor det går galt, Tør næsten ikke blive gravid igen, og at tro på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

sandramor

hej søde..... ÅÅRRRH mit hjerte  med dig..... føler så meget med dig.......

jeg har selv oplevet 2 MA´er inden for de sidste 9 mdr og det er UFATTELIG  hårdt!!!!!!!! det kan man slet ikke beskrive...... forfærdeligt!!! jeg ved ikke om jeg kan give dig nogen opmuntring for jeg sidder jo også selv og tænker at jeg sku da heller ikke tør blive gravid længere......... trods jeg har en sund og rask datter fra et andet forhold..... så man siger jo til sig  selv at jamen det kan jo lade sig gøre... og den tanke tror jeg du skal blive ved med at holde fast i trods det bare er rigtig svært!!!!! ved hvor svært det er...... men du må ikke opgive... du må blive ved med at tro på at det KAN lade sig gøre!!!!!

du får et stort  herfra... skriv endelig hvis du har brug for det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.