gravid trods negativ test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

smiley83

hej allesammen, jeg håber nogen ved mere end jeg gør.

jeg er nu gået 4 dage over tiden, har kvalme,mad lede, svimmel, murren i det nederst af maven, meget træt hele tiden, jeg arbejder i en børne have og er ved at brække mig så snart et barn har skidt i bukserne, jeg kan slet ikke have noget der lugter grimt.

trods det er begge mine test været negative, kan man være gravid alligevel eller skal man bare vente på mens kommer så??

havde det præsic ligesådan ved den sidste graviditet..

håber nogen kan hjælpe mig, jeg er ved at bliev vanvittig

mvh smiley83

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

sabrina89

Jeg så en udsendelse igår med en ung kvinde der havde taget 8 test hvor alle var negative men hun var gravid. Se tiden an og hvis der ikke andet så kontakt lægen så de kan tag en blodprøve.

Anmeld

5. februar 2011

Kofoed.

smiley83 skriver:

hej allesammen, jeg håber nogen ved mere end jeg gør.

jeg er nu gået 4 dage over tiden, har kvalme,mad lede, svimmel, murren i det nederst af maven, meget træt hele tiden, jeg arbejder i en børne have og er ved at brække mig så snart et barn har skidt i bukserne, jeg kan slet ikke have noget der lugter grimt.

trods det er begge mine test været negative, kan man være gravid alligevel eller skal man bare vente på mens kommer så??

havde det præsic ligesådan ved den sidste graviditet..

håber nogen kan hjælpe mig, jeg er ved at bliev vanvittig

mvh smiley83

Det kan du godt, Lone H. testede negativ hele vejen igennem hendes graviditet (dog kun med urin test, blodprøverne var positive).

Anmeld

5. februar 2011

smiley83

mange tak... jeg venter lige nogle dage så må lægen tage en blod prøve. vil så gerne være gravid, vi har lige været i gennem en svangers skabs afbrydelse her i december så det kan næsten ikke gå stærkt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.