Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

NoName

Vi er så småt begyndt at tænke på klapvogn, men synes det er lidt af en jungle...

Hvilken klapvogn har i?

Hvorfor har i valgt den, og er i glade for den???

Hvilke fordele/ulemper er der ved jeres klapvogn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Fru'Rugaard

Vi har valgt en Emmaljunga Cerox 2.0 til 3.999,-
Det var ikke meningen at vi skulle have haft en så dyr klapvogn, da vores plan var at købe en billig på januar udsalg, men jeg går så meget op i at hvordan de ser ud og de billige synes jeg der var grimme.
Men, vores emmaljunga, er SÅ skøn, det er med plastikhjul, og de kører super både på asfalt og grus, ryglænet har 3 funktioner, der er indbygget insektnet, den er nem at klappe sammen, og ja, den er bare skøn! så den kan jeg stærk anbefale, eller bare en emmaljunga model, da det er et rigtig godt mærke

Rikke - Mor til Maja på 10 mdr.

Anmeld

5. februar 2011

Kamulla

Jeg har en Emmaljunga Nitro City.. ELSKER den normalt.. men HADER den i sne.. den har de små drejehjul som gør det er vanskeligt at køre i sne med den.. hehe... men ellers er den guld værd 

Anmeld

5. februar 2011

Svenne

Her har vi også Emmaljunga Cerox 2.0 - og er glade for den! 

Anmeld

5. februar 2011

Brams

Er helt enig med FruRugaard - vi har også en Emmaljunga Cerox 2.0 og det er en super fed klapvogn

Kan tilføje at den også har vendbart styr, hvilket er super fedt, så man selv kan bestemme om barnet skal kigge fremad eller badud

Anmeld

5. februar 2011

Pige2009

Emmaljunga Cerox 2.0 som resten af pøblen Den vogn er virkelig genial. Jeg er især glad for det vendbare styr og indbyggede insektnet

Anmeld

5. februar 2011

MorAnn

Vi har en  Teutonia Spirit S3 3855, som jeg er rigtig glad for . Du kan evt. se den på  http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/klapvogne 

Held og lykke, Håber du finder en go en 

Anmeld

5. februar 2011

Bshizzle

Vi har en ABC Design i blå, som jeg brugte rigtig meget da Lucas var lille.

Den passede godt til mig, da den er rigtig god at gå med samt god plads. - Så den kan klart anbefales    

Anmeld

6. februar 2011

millesofie

jeg har en Stokke xplory og den er bare super god jeg kan selv have den store siddende på bagage tingen hvis han bliver træt

ej vi har været så glade for den, den kan komme rundt alle stede og så har den kunne køre i alt den sne vi har haft de sidste to vintre

og så kan jeg have den med over alt selv på ferien det er genialt

Anmeld

6. februar 2011

dorthemus

Bshizzle skriver:

Vi har en ABC Design i blå, som jeg brugte rigtig meget da Lucas var lille.

Den passede godt til mig, da den er rigtig god at gå med samt god plads. - Så den kan klart anbefales   

Jeg har lige købt den nye ABC design cobra...den er sååå fed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.