På forhånd undskyld. Det er jo ikke din (trådstarter) skyld. Men men men... Jeg bliver rasende når jeg læser indlægget.
Føj for SATAN for en egoistisk beslutning. - Jeg er meget tollerent, og prøver altid at se tingene fra flere synspunkter, holde bolden på min egen halvdel og alt det der, men det kan jeg sku ikke denne gang, det er jeg ked af.
Jeg synes din veninde er uforskammet. Jeg tror hun er møgforkælet og er vant til, at hvis det ikke lige går efter hendes hoved, så går det slet ikke.
Jeg tror at hun har meget store problemer med sig selv, hvilket gør, at jeg ikke tror hun er parat til at blive mor, heller ikke for en pige.
I stedet for at tænke de grimme tanker hun gør, burde hun være taknemmelig resten af sit liv over at hun skal have et sundt barn, hvad kønnet er, er vel i grunden 100% ligemeget, eller det er måske bare mig?
Jeg blev meget overrasket da jeg blev scannet, og fik af vide at jeg skulle have en lille pige, for i mine drømme, og i mit hovedet var jeg sikker på at baby var en dreng. Men da jeg hørte at ALT var ok, var en pige da ikke mindre fantastisk.
Håber hun bortadoptere hendes sikkert smukke dreng, til en vidunderlig familie, der vil elske ham, bare fordi han er til.
Og så må hun sku købe en louis vuitton taske hun skal skifte ud, når moden diktere en ny farve.
Håber ikke det blev alt for
!
Men jeg blev virkelig tosset!