Jubii :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja har en tråd under prøver at blive gravid med en masse omkring vores forsøg på at forøge familien.

Det er lykkedes

Var igår oppe ved gynækologen og få første scanning.

Var meget stort at opleve. Det lille hjerte ræsede bare derud af. Han havde desværre ikke lyd på scanningen men kunne se hjertet blinke på skærmen.

Fik også et lille billede af scanningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Mormilla

Stort tillykke

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

stort tillykke med det.

Anmeld

5. februar 2011

Wampires

Mange tak :-)

Glæder mig til når vi får besked om hvilken læge vi er tilknyttet så vi kan få mere af vide om hvornår jeg skal scannes igen og hvor og hvordan med alting.

Uhhh det hele er så spændende...

Jer der har prøvet det flere gange er det ligeså spændende anden og tredje gang som nu? tænker mest om man genoplever de samme ting på ny...

Anmeld

5. februar 2011

Zibi_84

Stort tillykke med den lille i maven Hvor langt er du så skønnet til at være henne? Mvh. Zibi

Anmeld

5. februar 2011

Wampires

Zibi_84 skriver:

Stort tillykke med den lille i maven Hvor langt er du så skønnet til at være henne? Mvh. Zibi

igår sagde gynækologen at jeg var 8+1 så må jo være 8+2 idag ?

Det var lige lidt anderledes end jeg selv havde fået regnet mig frem til... Men stadig glad er sat til d. 15. september uha hvis jeg føder 8 dage før det så er det på min bedstefars fødsesldag og hvis jeg føder 8 dage efter er det på min mors forlovedes fødselsdag... håber det første... ville være fantastisk...

Anmeld

5. februar 2011

-Milla-

Tillykke.....

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Wampires skriver:

Ja har en tråd under prøver at blive gravid med en masse omkring vores forsøg på at forøge familien.

Det er lykkedes

Var igår oppe ved gynækologen og få første scanning.

Var meget stort at opleve. Det lille hjerte ræsede bare derud af. Han havde desværre ikke lyd på scanningen men kunne se hjertet blinke på skærmen.

Fik også et lille billede af scanningen.

Stort tillykke med familie forøgelsen... Det er en stor og fantastisk nyhed at få...

Anmeld

20. april 2011

Wampires

så kan jeg vidst godt opdatere den her tråd...

Vi var til scanning 2 idag, misdannelsesscanningen...

baby ville gerne vise køn, men alt andet kunne sygeplejersken ikke få lov at se godt nok så skal til scanning igen d. 29. april...

hehe og jeg havde ret i min fornemmelse med at det blev en dreng

terminsdato er rykket frem til d. 11. september, og jeg var idag 19+3...

Anmeld

20. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Wampires skriver:

Mange tak :-)

Glæder mig til når vi får besked om hvilken læge vi er tilknyttet så vi kan få mere af vide om hvornår jeg skal scannes igen og hvor og hvordan med alting.

Uhhh det hele er så spændende...

Jer der har prøvet det flere gange er det ligeså spændende anden og tredje gang som nu? tænker mest om man genoplever de samme ting på ny...

kæmpe tillykke...

Ja tro mig er gravid for 3. gang og jeg er ligeså spændt på nakkefold scanning i maj som ved første og anden gang... glæd dig det er så stort...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.