se min test. (updatet på: hvad kan det være?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Jamen det passer jo bare helt perfekt med sengen så bliver hun da også super stolt skal være storsøster og ny seng jubii hihihihi..

og ja det er lige det med af sige det til lære   hihihi

ja... tror hun bliver en god søster for hun er så kærlig og nysgerrig.

ja men tror måske jeg lige får fat på min lære på mandag. ved ikke om man kan være bekendt at ringe til dem en weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja... tror hun bliver en god søster for hun er så kærlig og nysgerrig.

ja men tror måske jeg lige får fat på min lære på mandag. ved ikke om man kan være bekendt at ringe til dem en weekend.

Hun bliver helt sikkert en god store søster

og nej tror du skal vente til på¨mandag tænk hvis han fik kaffen galt i halsen griner

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Hun bliver helt sikkert en god store søster

og nej tror du skal vente til på¨mandag tænk hvis han fik kaffen galt i halsen griner

haha ja.. det ville ikke gå da.

nu jeg kun nervøs for at sige det til mine forældre men det venter jeg lidt med det endnu.

Anmeld

5. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

haha ja.. det ville ikke gå da.

nu jeg kun nervøs for at sige det til mine forældre men det venter jeg lidt med det endnu.

Du kunne jo købe en t-shirt eller trøje med print der står jeg skal være storesøster  også en dag i skal der ud og se hvad der sker

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

Du kunne jo købe en t-shirt eller trøje med print der står jeg skal være storesøster  også en dag i skal der ud og se hvad der sker

ja det kunne jeg prøve. hun skal passes ved dem idag til imorgen. men syntes det er for tidligt at sige det nu. skal lige selv sluge den og glæde mig over det inden de begynder på alt muligt.
min mor snakked ikk til mig i en måneds tid da jeg fortalte jeg var gravid med asta.

Anmeld

5. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja det kunne jeg prøve. hun skal passes ved dem idag til imorgen. men syntes det er for tidligt at sige det nu. skal lige selv sluge den og glæde mig over det inden de begynder på alt muligt.
min mor snakked ikk til mig i en måneds tid da jeg fortalte jeg var gravid med asta.

uhh det var længe men jo nogle skal jo sluge den min kæreste forælder skulle også sluge den da han og nu er 34 og bliver 35 de syntes de var for gamle til af blive farmor og farfar tror nu mere det var hans mor der strittede imod griner men sådan er det jo..

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

uhh det var længe men jo nogle skal jo sluge den min kæreste forælder skulle også sluge den da han og nu er 34 og bliver 35 de syntes de var for gamle til af blive farmor og farfar tror nu mere det var hans mor der strittede imod griner men sådan er det jo..

ja.. jeg er så kun 20 nu bliver 21 til april. var 18 da jeg fortalte jeg var gravid med asta og det kunne min mor ikke forstå men idag er hun bare så glad for hende og elsker hende og sådan.

men altså de vænder sig til det med tiden og elsker så deres barnebarn jo. så.

Anmeld

5. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

ja.. jeg er så kun 20 nu bliver 21 til april. var 18 da jeg fortalte jeg var gravid med asta og det kunne min mor ikke forstå men idag er hun bare så glad for hende og elsker hende og sådan.

men altså de vænder sig til det med tiden og elsker så deres barnebarn jo. så.

nemlig  tror ikke alle kan være som min mor hun hoppede og skreg jubii jubii jeg skal være bedste lige før jeg gik ud af døren igen hihihihih

Anmeld

5. februar 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nemlig  tror ikke alle kan være som min mor hun hoppede og skreg jubii jubii jeg skal være bedste lige før jeg gik ud af døren igen hihihihih

det samme gjorde min svigermor hun var bare så glad og så stolt.
hun har 3 børn min kæreste og hans tvillinge bror og så deres store søster hun har 3 drenge.

så hun blev så glad da hun fik afvide hun skulle være farmor til en pige.

Anmeld

5. februar 2011

B&J

Astasmor skriver:

det samme gjorde min svigermor hun var bare så glad og så stolt.
hun har 3 børn min kæreste og hans tvillinge bror og så deres store søster hun har 3 drenge.

så hun blev så glad da hun fik afvide hun skulle være farmor til en pige.

Det kan jeg godt forstå ja så kunne det være dobbelt lykke med en pige mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.