fødsel i uge 37

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. februar 2011

Pinkrose

Nu er det sådan at jeg med stor sansynlighed bliver sat igang i uge 37 -38 og ville bare hører hvor længe man skal regne med at være indlagt hvis man føder i uge 37, barnet er jo fuldbårnet.

ved at jeg skal ca være der 3 dage hvis jeg føder normalt tid, mere fordi det er første barn, jeg er alene om det, og er ung .

men bare om det var længere tid ved fødsel før termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

afrobabies

Denisep skriver:

Nu er det sådan at jeg med stor sansynlighed bliver sat igang i uge 37 -38 og ville bare hører hvor længe man skal regne med at være indlagt hvis man føder i uge 37, barnet er jo fuldbårnet.

ved at jeg skal ca være der 3 dage hvis jeg føder normalt tid, mere fordi det er første barn, jeg er alene om det, og er ung .

Man siger jo, at hvis man er gået ind i uge 37, så er barnet fuldt udviklet, så jeg kan ikke forestille mig at du skal være der i længere tid, men du skal selvfølgelig være tryg ved at komme hjem

Anmeld

5. februar 2011

Rebecca55

Denisep skriver:

Min moster fødte i uge 36 og var ikke længere tid på sygehuset en man normalt er som første gangs fødene.

Anmeld

5. februar 2011

eElak

Samme kriterier, for det er indenfor terminen.. 

Dvs. de der 2 dage.. men hvis der er komplikationer (f.eks. gulsot), eller andre grunde til at du ikke kan tage hjem, så bliver du den tid det tager. 

Jeg fødte 36+2/36+3.
Jeg var indlagt i knapt en uge.. de sidste dage var pga gulsot og vi rendte til kontroller derefter (og blev indlagt igen senere)..

Men grunden til at jeg var en uges tid i første omgang var en blanding af problem med amning og så at jeg slet ikke var klar til at komme hjem.. det var kommet MEGET bag på mig at jeg havde født allerede der... og det havde de forståelse for... :-) 

Anmeld

6. februar 2011

Pinkrose

KaLee skriver:

Samme kriterier, for det er indenfor terminen.. 

Dvs. de der 2 dage.. men hvis der er komplikationer (f.eks. gulsot), eller andre grunde til at du ikke kan tage hjem, så bliver du den tid det tager. 

Jeg fødte 36+2/36+3.
Jeg var indlagt i knapt en uge.. de sidste dage var pga gulsot og vi rendte til kontroller derefter (og blev indlagt igen senere)..

Men grunden til at jeg var en uges tid i første omgang var en blanding af problem med amning og så at jeg slet ikke var klar til at komme hjem.. det var kommet MEGET bag på mig at jeg havde født allerede der... og det havde de forståelse for... :-) 

Okay mange tak for svar

jeg går ud fra jeg bare må se hvordan det hele går, og om alt er som det skal være nå hun kommer til verden

Anmeld

6. februar 2011

Lou87

Denisep skriver:

Jeg fødte 36+2 .. (igangsætning)

Jeg var der fra tirsdag til lørdag / ku næsten ha fået lov og tage hjem fredag.. Men var mest pga at jeg havde mistet en del blod ved fødslen, så det sku jeg ha onsdag (først!) og så sku de li tjekke jeg tog oki imod det og mit blodtryk blev nogenlunde normalt inden jeg fik lov og tage hjem.
Men mandag var jeg inde for at få målt blodprocent / tryk og den lille sku li kontrolvejes da hun kun var 2650 g.
Men vi blev tjekket og fik lov og tage hjem for good

SÅ tror det kommer an på situationen, hvis ikk der er nogle problemer ellers, tror jeg kun du ska være der som aftalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.