Hvem er det til...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Navngivningsfest: Hvem er kortet til?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

912 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Mutti2B

Jeg skal til navngivningsfest i morgen og sidder her og skal skrive det famøse kort. Men nu bliver jeg pludselig i tvivl.... Skal jeg skrive kortet til barnet eller til forældrene?

Hvad vil I gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Mimic

ville skrive det til barnet... det er hans/hendes fest og store dag

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Linda skriver:

ville skrive det til barnet... det er hans/hendes fest og store dag

Anmeld

4. februar 2011

slettet_7530

barnet

Anmeld

5. februar 2011

SussieThyssen

Mutti2B skriver:

Jeg skal til navngivningsfest i morgen og sidder her og skal skrive det famøse kort. Men nu bliver jeg pludselig i tvivl.... Skal jeg skrive kortet til barnet eller til forældrene?

Hvad vil I gøre?

Du kan gøre begge dele ligesom du har lyst.
For mit eget vedkommende stiler jeg det altid til forældrene. Barnet er jo så lille, så det vil ikke huske en bønne, og det er vel også det mest naturlige at ønske tillykke med at forældrene får deres barn navngivet.
Så, det kan du helt gøre som du har lyst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. februar 2011

132319

Barnet 

Jeg har selv kort fra da jeg blev født og synes det er sjovt at sidde og læse folks hilsner der er henvendt til mig 

Du kan evt. dele kortet op. Da jeg havde født min datter, skrev min veninde en hilsen til Kamille på den ene side og en hilsen til mig på den anden  

Anmeld

5. februar 2011

linedanseren

syntes det er til barnet

Anmeld

20. februar 2011

Hasselnødden

Helt sikkert barnet  Det er dennes fest!

Anmeld

20. februar 2011

Isabella_mor

jeg ville helt klart skrive til barnet... fordi at så kan man jo gemme kortene og så kan barnet selv få dem engang hvis man er til den slags.. især dem der virkelig er lagt tid og kærlighed i...  

Anmeld

20. februar 2011

oo

størstedelen af de kort vi fik sidste lørdag til Sols fest er stilet til Sol - evt med en lille note til os om at hun er dejlig eller at gæsten er glad for vi har fået hende jeg gemmer alle kortene til Sol, så kan hun selv læse hvor højt elsket hun var (og er) når hun blir større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.