Så gik turen på skadestuen med Tobias

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Han faldt ned i soveværelse og han græd jeg løb derned min datter prøve af forklar hva der var sket da jeg opdaget han have munden fuld af blod.Vi fik hurtigt klud på med lidt kølig vand og fik set det ikke så så godt ud.jeg var sikker på han har bidt igellem.

Han faldt i søvn næsten med det samme på vej derud.

Vi vente ca 30 min derud og jeg have ret han have bidt igellem meget fint sagde lægen men han skulle pyha ikke syes eller nået vi skal dog holde øje med det ikke blever rødt han får feber osv også forbi skoletandlægen lige til et tjek af hans tænder..

Jeg er stadig pyha ked chokke og kan stadig se hans ansigt grædene og blode pyhaaa..Jeg har det så skidt af det kunne ske men jeg tænker også lige meget hvor meget man holder øje med sine børn kan der ske en ulykke...

Bare ikke rart lige meget hva..

Nu har jeg taget mine beroligen piller håber de tager toppen også i seng nu og putte op af manden til den film der lige er starte på tv 2..

Hved endelig ikke helt hvad jeg ville med det indlæg nok bare del det med jer.

Natnat..

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

KajaHH

Det er aldrig rart når ens poder kommer galt afsted, så kan sagtens følge dig.

Vores den store faldt og slog baghovedet ned i flise gulvet på badeværelset lige da vi var flyttet hertil,og jeg lover dig for hver gang en af børnene løber på flise gulvene, så sidder mine nerver uden på,og jeg beder dem pænt om at gå,og lillebror som næsten lige er begyndt at gå vil jeg helt slet ikke ha går på flise gulvet, for jeg er bange for han falder og slår hovedet der.

Jeg kan stadigvæk høre den lyd det gav da hun faldt og slog hovedet, og da jeg løftede hendes bevidstløs op.

Der findes virkelig ikke noget værre end ens poder der kommer galt afsted.

Håber du hygger dig med manden nu.

herfra

Anmeld

4. februar 2011

Ellim

Puha - øv man kan virkelig få sig et chok.. Godt at i fik styr på det

God bedring til den lille

(ser også den film på tv2 )

Anmeld

4. februar 2011

H+S Skjolgborg.

KajaHH skriver:

Det er aldrig rart når ens poder kommer galt afsted, så kan sagtens følge dig.

Vores den store faldt og slog baghovedet ned i flise gulvet på badeværelset lige da vi var flyttet hertil,og jeg lover dig for hver gang en af børnene løber på flise gulvene, så sidder mine nerver uden på,og jeg beder dem pænt om at gå,og lillebror som næsten lige er begyndt at gå vil jeg helt slet ikke ha går på flise gulvet, for jeg er bange for han falder og slår hovedet der.

Jeg kan stadigvæk høre den lyd det gav da hun faldt og slog hovedet, og da jeg løftede hendes bevidstløs op.

Der findes virkelig ikke noget værre end ens poder der kommer galt afsted.

Håber du hygger dig med manden nu.

herfra

Nej ikke rart..Vi  holder også dørne lukker til wc og badværelses  af samme grund...

Skal ind til manden nu han venterrrrrrrrrrrrrrr....

Blever nok snart sur hvis jeg ikke kommer ind som love...

Natnat

Henriette

Anmeld

4. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Ellim skriver:

Ja jeg tog støvler på osv med det samme fo så det gabte under læben og første der efter opdaget jeg det på indsiden og sagde han har bidt igellem.Manden sage nej tro jeg ikek han skal ikke tjekkers for det de gøre ingen ting men afsted fik jeg os heller en gang for manget ind en gang for lidt og lægen sagde det samme + jeg fik ret han have bidt igellem...

Fortryder ikke af vi tog afsted..Så må manden være lige så sur over det + jeg skriver herind til jer.

Natnat

Henriette

Anmeld

4. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Ellim skriver:

P,s den er god den film natnat søde..

Henriette

Anmeld

6. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Mit lille pus sådan ser han ud i dag avavav...

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. februar 2011

Pige2009

Hvor er I uheldige. God bedring med ham

Anmeld

7. februar 2011

H+S Skjolgborg.

Baagøe skriver:

Hvor er I uheldige. God bedring med ham

Ja lidt pt sygdom eller slag hmm..

Nej han er ok der har ikke været nået dagen efter heller ikke når han har spist pyhaaa..

Henriette

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

Henriette.S.J skriver:

Ja lidt pt sygdom eller slag hmm..

Nej han er ok der har ikke været nået dagen efter heller ikke når han har spist pyhaaa..

Henriette

Pyyhh..godt der ikke skete mere med din lille trold.

Heldigvis heler området i og omkring munden hurtigt og som regel helt problemfrit. Det bløder en masse, men stopper også hurtigt igen.
Så rigtig god bedring med ham...og husk at få tjekket tænderne.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.