Så brød min sygdom ud igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

**Huuuulk Huuuulk** - Nøøøjh hvor er jeg ØV!!Har lige været i bad, og da jeg kom ud havde jeg fået hævelser, vabler og røde pletter - jeps, min såkaldte "vandallergi" er brudt efter fem af i ro (troede det var slut) - så nu må jeg ikke rør ved fersk fisk, råt kød, bage eller på nogen mulig måde få "fugtige/våde" områder - dog er mine hænder mest udsat.. Og skal tage hurtige bade, ja sig det til en der eeeeeeeeeeeeeelsker lange varme bade.. Værst af alt! Nu kan jeg ikke bade mit barn, eller jo med skal bruge handsker - *snøøøøøøøøøft!*...Åååh hvor er jeg ked af det lige nu Knus fra ulykkelige jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Mi

Hvor tæls. Det er da vildt invaliterende.

Men du må vel heller ikke gøre rent, så det må manden jo gøre

Håber det går over igen

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

4. februar 2011

Pena

Anonym skriver:

**Huuuulk Huuuulk** - Nøøøjh hvor er jeg ØV!!Har lige været i bad, og da jeg kom ud havde jeg fået hævelser, vabler og røde pletter - jeps, min såkaldte "vandallergi" er brudt efter fem af i ro (troede det var slut) - så nu må jeg ikke rør ved fersk fisk, råt kød, bage eller på nogen mulig måde få "fugtige/våde" områder - dog er mine hænder mest udsat.. Og skal tage hurtige bade, ja sig det til en der eeeeeeeeeeeeeelsker lange varme bade.. Værst af alt! Nu kan jeg ikke bade mit barn, eller jo med skal bruge handsker - *snøøøøøøøøøft!*...Åååh hvor er jeg ked af det lige nu Knus fra ulykkelige jeg..

Det lyder da ikke rart. Hmm tænk at man kan blive allergisk for vand??? Det er jo ret svært at undgå.

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åhh din stakkel...eiii hvor må det være træls.
Du får lige et mega knus fra mig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Pena skriver:

Det lyder da ikke rart. Hmm tænk at man kan blive allergisk for vand??? Det er jo ret svært at undgå.

Det er hvad lægerne kalder det - men ja det er underligt og rigtig træls..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.