Resultat af hårfarvning - ups :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Maalene

KaLee skriver:

Been there done that - med rød/orange farve endda, så mine fingre lignede gulerødder!!!

Haha - den var så værre

Min har en lortefarve... Hehe... Heller ikke videre fedt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

lululupo

Lyder åndsvagt men prøv at spray hårlak på vat og gnubbe det af, hjælper ihvertfald på frisør farve kanter;-)

Anmeld

4. februar 2011

Maalene

SussieThyssen skriver:

Hvis du har en citron i huset, så prøv at gnide det lidt med det.
Du ved...skær et par både, og sid så og nus lidt med det en halv times tid.
SKyl fingrene grundigt og gnid dem ind i creme bagefter.
Det kan tage lidt af det.

Har jeg desværre ikke lige liggende...

Ringede til min mor efter råd, men de hjalp heller ikke... Hehe... Men min far har nogle meget effektive renseservietter, så må jeg forbi der i morgen inden fødselsdag og se om det ikke kan hjælpe

Anmeld

4. februar 2011

Maalene

lululupo skriver:

Lyder åndsvagt men prøv at spray hårlak på vat og gnubbe det af, hjælper ihvertfald på frisør farve kanter;-)

Det sagde min mor faktisk - prøvede at sprøjte det direkte på fingeren og gnide, men det hjalp ikke rigtig noget... Men kan være det har en anden effekt med vat - vil jeg prøve med det samme

Tusind tak

Anmeld

4. februar 2011

linedanseren

haha hvor godt

Anmeld

4. februar 2011

Pena

Maalene skriver:

Haha - lidt dumt

Og skal til min mormors 75-års fødselsdag i morgen og kan simpelthen ikke få det af

Minder mig om da jeg gik på efterskole, skulle jeg farve en pige sorthåret. Vi havde ikke lige nogle handsker.

Mine hænder var fuldstændig sorte som kul. Da vi skulle spise, sagde en af lærerne at med de beskidte hænder skulle jeg ikke sætte mig ved bordet.

Jeg måtte skure dem med en stålbørste foran læreren før han troede på det ikke kunne gå af. Der gik vist 3 uger før de var normale igen. HA... Det gør man vist kun en gang

Anmeld

5. februar 2011

otlitrom

Maalene skriver:

Det sagde min mor faktisk - prøvede at sprøjte det direkte på fingeren og gnide, men det hjalp ikke rigtig noget... Men kan være det har en anden effekt med vat - vil jeg prøve med det samme

Tusind tak

Jeg har prøvet at fjerne med neglelak-fjerner. Det kan tage en del af det... Lidt træls at sidde til fødselsdag, og ligne at man har gravet have uden skovl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.