Så endte forholdet.. Efter syd både gode og dårlige år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er hvad det gjorde..

Vi har været SÅ meget uvenner på det sidste, og vi har skendtes over en lille bitte ting, Fx hvordan ovnkartoflerne skulle skæres osv osv.. Latterlige små ting..

Men nu fik forholdet en ende.. Efter over syv år, er det slut.. Men jeg har det egentlig okay.. Vi er ikke uvenner, og er begge to meget enige om, at det er det rigtige, for os begge, og vores datter på knap 9 mdr. Vi er begge enige om, at vi skal være venner! Gode venner! Så det er en lettelse, at det nu er ovre faktisk.. - Vi har efterhånden prøvet så mange gange, og nu måtte vi indse, at det aldrig vil lykkes.. Vi er alt for forskellige..

Ja, bare lige en lille en herfra.. Røber senere når det er lidt mere officielt hvem jeg er, havde bare lige brug for at fortælle det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, det er hvad det gjorde..

Vi har været SÅ meget uvenner på det sidste, og vi har skendtes over en lille bitte ting, Fx hvordan ovnkartoflerne skulle skæres osv osv.. Latterlige små ting..

Men nu fik forholdet en ende.. Efter over syv år, er det slut.. Men jeg har det egentlig okay.. Vi er ikke uvenner, og er begge to meget enige om, at det er det rigtige, for os begge, og vores datter på knap 9 mdr. Vi er begge enige om, at vi skal være venner! Gode venner! Så det er en lettelse, at det nu er ovre faktisk.. - Vi har efterhånden prøvet så mange gange, og nu måtte vi indse, at det aldrig vil lykkes.. Vi er alt for forskellige..

Ja, bare lige en lille en herfra.. Røber senere når det er lidt mere officielt hvem jeg er, havde bare lige brug for at fortælle det

Åhrrr...*trøsteknus*
hvor er det synd for jer, men godt at I tager det så fornuftigt.
Nu håber jeg, at I i fælleskab får tingene til at glide, især for jeres lille piges skyld.
Alt det bedste i livet frem over

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Line11

Hvor dejligt for jer, sådan en erkendelse må være svær at indse. Du får lige et med på vejen.

Anmeld

4. februar 2011

B&J

så træls forholdet skulle slutte efter så mange år men ej hvor er i bare så seje og gode og jeg beunder (staves) jer så meget tænk i kan slutte som venner og i kan snakke sammen og det er bare så dejligt når i har et barn sammen

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Åhrrr...*trøsteknus*
hvor er det synd for jer, men godt at I tager det så fornuftigt.
Nu håber jeg, at I i fælleskab får tingene til at glide, især for jeres lille piges skyld.
Alt det bedste i livet frem over

Kærligst
Sussie

Ja, det håber jeg sørme også.. Men der vil nok altid komme lidt, lige i det man flytter og det bliver "virkelighed", altså når vi begynder at indse det.. Men jeg tror nok det skal gå godt

Og tak!

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Line2323 skriver:

Hvor dejligt for jer, sådan en erkendelse må være svær at indse. Du får lige et med på vejen.

Ja, det var faktisk også svært at indse, og måske vi har været for naive, men omvendt føler vi også begge to, at vi NU har prøvet det vi kan gøre for at redde forholdet, men det gik bare ikke, så nu må vi videre.. Og tak!

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så træls forholdet skulle slutte efter så mange år men ej hvor er i bare så seje og gode og jeg beunder (staves) jer så meget tænk i kan slutte som venner og i kan snakke sammen og det er bare så dejligt når i har et barn sammen

Vi vil gøre det der er bedst for hende i hvertfald..

Vi er også hinandens første kærester, første sexpartner, så vi vil nok altid, uandet hvad, have et eller andet specielt bånd, TROR jeg.. Håber jeg!

Og tak til dig også

Anmeld

4. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Vi vil gøre det der er bedst for hende i hvertfald..

Vi er også hinandens første kærester, første sexpartner, så vi vil nok altid, uandet hvad, have et eller andet specielt bånd, TROR jeg.. Håber jeg!

Og tak til dig også

ja det er et helt spicelt bånd i har jer der og håber også i bliver ved med af have det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.