Amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Sabina92

Kan man ikke få Amme BH'er med puder?

- Jeg synes overhovedet ikke den sad ordenlig uden..

ØØØØVVVVVVV det er en vildrede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

AnneBJ

Sabina92 skriver:

Jo det har jeg da set i både HM og Bilka..

Anmeld

4. februar 2011

mortilnoahogmelina

Joo i bilka kan du .

Men et godt råd , køb kun 1 til at starte med , og så køb resten når du har født .

Jeg havde købt 3 inden , og ja jeg kan kun passe den ene - deter rigtig træls , du aner ikk hvordan dine bryster bliver når du har født  -.

Anmeld

4. februar 2011

Sabina92

Pernille08 skriver:

Joo i bilka kan du .

Men et godt råd , køb kun 1 til at starte med , og så køb resten når du har født .

Jeg havde købt 3 inden , og ja jeg kan kun passe den ene - deter rigtig træls , du aner ikk hvordan dine bryster bliver når du har født  -.

Ja, jeg ville også bare have en til sygehuset , mælken skal lige falde til først (:

- De havde ingen i H&M i Aalborg. Jeg kiggede self ikke inde i Bilkam FLOT Sabina

Anmeld

4. februar 2011

mortilnoahogmelina

Sabina92 skriver:

Ja, jeg ville også bare have en til sygehuset , mælken skal lige falde til først (:

- De havde ingen i H&M i Aalborg. Jeg kiggede self ikke inde i Bilkam FLOT Sabina

Jeg synes personligt selv at alle dem ejg prøvede i HogM de sad af H til , men tilgengæld dem fra babysam , de sidder bare fantastisk , men er så desværre ikk med indlæg , men nu er mine bryster hvis os rigeligt store .  - det ligner jo nærmest meloner

Men dem fra bilka har jeg prøvede os , og de sidder ret godt og er med indlæg .

Anmeld

4. februar 2011

Sabina92

Pernille08 skriver:

Jeg synes personligt selv at alle dem ejg prøvede i HogM de sad af H til , men tilgengæld dem fra babysam , de sidder bare fantastisk , men er så desværre ikk med indlæg , men nu er mine bryster hvis os rigeligt store .  - det ligner jo nærmest meloner

Men dem fra bilka har jeg prøvede os , og de sidder ret godt og er med indlæg .

Så må jeg køre i Bilka igen ((:¨

- Der er bare såå langt hehe

Anmeld

4. februar 2011

K.Rehder

Sabina92 skriver:

Jeg har købt mig en sort en nede fra Føtex (i Hobro) til 90 kr. eller sådan noget og der er lidt pude-halløj i Køber en lidt bedre en når Bette Vims er født og mælken er faldet ordentlig til

Anmeld

4. februar 2011

Sabina92

Kloks Kone skriver:

Jeg har købt mig en sort en nede fra Føtex (i Hobro) til 90 kr. eller sådan noget og der er lidt pude-halløj i Køber en lidt bedre en når Bette Vims er født og mælken er faldet ordentlig til

Jeg må derned og kigge (:

- Jeg synes bare dem helt uden, er lidt underligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.