Toy story legetøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

trunte89

Love-of-my-life skriver:

Årh sevens fik lige kigget at når man klikker lige til højre for dukken kommer det her frem:

Så lige, at den er udsolgt hvis det var det du mente MEN nu ved jeg, at den findes, og at jeg ikke bare er skør. Så må den kunne skaffes på et tidspunkt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Love-of-my-life

He he he ja det var det jeg mente.  Jeg er ny bruger herinde, så skal lige lære det med indlægene først. *ggg*

Anmeld

4. februar 2011

trunte89

He he he ja det var det jeg mente.  Jeg er ny bruger herinde, så skal lige lære det med indlægene først. *ggg*

Helt fint. Men tusind tak for din hjælp!

Anmeld

4. februar 2011

Love-of-my-life

Man kan få den i ToyRus i USA, men det er nok rimlig dyrt at få den fragtet und alles.

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3715534

EDIT: De vil så ikke sende dem længere fik jeg set.

Anmeld

4. februar 2011

LinLin

Jeg har købt den for et par uger siden til 100 kr i toysRus - men hun taler engelsk...

David har også Bulls eye! Den er sååååå sød

Anmeld

4. februar 2011

trunte89

DAs mor skriver:

Jeg har købt den for et par uger siden til 100 kr i toysRus - men hun taler engelsk...

David har også Bulls eye! Den er sååååå sød

Uh, det var billigt! Jeg har købt Woody og buzz til 200 kr stk, så nu mangler vi jo æige jessi. Sara ELSKER alt med toy story. Ku være jeg skulle kigge efter Bulls eyes også.

Anmeld

4. februar 2011

trunte89

Love-of-my-life skriver:

Man kan få den i ToyRus i USA, men det er nok rimlig dyrt at få den fragtet und alles.

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=3715534

EDIT: De vil så ikke sende dem længere fik jeg set.

Hehe, jeg må vente til jeg finder den herhjemme

Anmeld

4. februar 2011

LinLin

trunte89 skriver:

Uh, det var billigt! Jeg har købt Woody og buzz til 200 kr stk, så nu mangler vi jo æige jessi. Sara ELSKER alt med toy story. Ku være jeg skulle kigge efter Bulls eyes også.

Man kan også få rex og Teddy (/lotso) - engelske udgaver, men Teddy STINKER af "jordbær"

David er bare såååå glade for alle sine toy story dukker

Anmeld

4. februar 2011

trunte89

DAs mor skriver:

Man kan også få rex og Teddy (/lotso) - engelske udgaver, men Teddy STINKER af "jordbær"

David er bare såååå glade for alle sine toy story dukker

Ja, teddy har hun også. Han irritere mig dog voldsomt når han selv begynder at grine og snakke. Har dog ikke lagt mærke til at han lugter.

Anmeld

4. februar 2011

LinLin

trunte89 skriver:

Ja, teddy har hun også. Han irritere mig dog voldsomt når han selv begynder at grine og snakke. Har dog ikke lagt mærke til at han lugter.

Der stod han "duftede" af jordbær - ligesom i filmen - så jeg tog lige en sniffer igennem æsken

- den lugtede temmeligt kraftigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.