Hjææælp det gør for ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Mette88 skriver:

Syntes du han er det værd? Altså han er slet ikke interesseret i din graviditet, forstår virkelig hvis du er ulykkelig, det er jo noget helt specielt første gang man mærker barnet.. Forstår virkelig godt du ikke gider at hører om hans fortid, et eller andet sted ønsker man jo at man var den første han havde oplevet det med og ikke en anden. men som sagt alle kvinder er ikke ens og det er graviditeter heller ikke.. Jeg tror du er ligeså følsom som jeg.. 

Jeg har også en kæreste som har sagt sårende ting til mig.. 10 dage efter jeg havde født vores datter, kaldte han mig for en luder.. Det er nok det sidste man har brug for at hører og fortryder nogle gange at jeg ikke bare skred..

Han er helt sikkert det værd. Jeg elsker han jo virkelig, ellers ville jeg vidterlidt ikke have barn med ham..!

Nej jeg er abselut ikke interesseren i hans tidliger forhold eller hvad de har oplevet sammen, kun at han skal opleve det med mig lykkeligt..!

Jeg er meget følsom, og meget skrøblig, og nogle gange mistænker jeg ham for at bruge det mod mig..!

Måske er jeg en smule dum eller sentirmal men jeg elsker virkelig den fyr, har været fra ham 1 gang i løbet af vores forhold og alt gik i stå omkring mig og jeg kunne slet ikke fungerer.

Somme tider ønsker jeg bare han sætter sig ned og lytter og føler helt inde..! Er seriøst som om han ingen følelser har når det gælder andres føleser.. men når man rammer ham, siger noget han bliver ked af bryder helvet løs..! Han er hvis det man kalder egoistisk :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Råd vil jeg ikke give dig..men jeg vil gerne dele nogle af mine tanker med dig..så hvis du trænger til en snak, så er du altid velkommen til at skrive.

Kærligst
Sussie

Hvor er det dejligt at vide

I er sku så søde alle sammen her inde. Og virkelige forståelige :-)

Anmeld

4. februar 2011

henh01

Da jeg ventede mit første barn var min daværende kæreste virkelig modbydelig - viste ingen interesse for barnet, graviditeten eller mig. I stedet valgte han at tage i byen, være mig utro (og tilmed vise mig billeder af hans akt med andre kvinder) og da vandet gik skred han i byen så jeg dagen efter måtte hamrer på hans dør for at få ham med til fødslen, her havde jeg veer og ønskede allermest bare slet ikke at skulle genenmgå det alene. Han havde fået mig til at tro at jeg ikke kunne få andre og at jeg skulle prise mig lykkelig for at jeg havde ham. -Det lyder måske ikke som det samme som din situation, men faktum er at vi somme tider tilbringer vores liv med de forkerte. Jeg troede virkelig min verden ville bryde sammen - for jeg havde jo fået fortalt at jeg skulle leve mit liv alene hvis ikke det var med ham. Men nu sidder jeg her - 5 år efter, lykkelig. Jeg er sammen med en ny mand, med intentioner om bryllup og vi har netop fået vores første barn sammen. Han har taget så godt imod min datter og vi har skabt os en familie. Der er håb forude, uanset hvad så bør man ikke leve sammen med én der ikke viser omsorg - særligt ikke når man er gravid, ens krop ændrer sig og man allermest har brug for kærlighed.

MHT negativiteten, så lyder det i mine øre ikke som om han har en affære, men bare at han er træt. Jeg ville personligt ikke kunne holde til at vende op og ned på nat og dag. Som bager har man intet valg, måske er det det der trykker. Håber DU finder frem til hvad der er bedst for dig og dit kommende barn. Og fremtiden kan se lys ud, også uden ham

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Da jeg ventede mit første barn var min daværende kæreste virkelig modbydelig - viste ingen interesse for barnet, graviditeten eller mig. I stedet valgte han at tage i byen, være mig utro (og tilmed vise mig billeder af hans akt med andre kvinder) og da vandet gik skred han i byen så jeg dagen efter måtte hamrer på hans dør for at få ham med til fødslen, her havde jeg veer og ønskede allermest bare slet ikke at skulle genenmgå det alene. Han havde fået mig til at tro at jeg ikke kunne få andre og at jeg skulle prise mig lykkelig for at jeg havde ham. -Det lyder måske ikke som det samme som din situation, men faktum er at vi somme tider tilbringer vores liv med de forkerte. Jeg troede virkelig min verden ville bryde sammen - for jeg havde jo fået fortalt at jeg skulle leve mit liv alene hvis ikke det var med ham. Men nu sidder jeg her - 5 år efter, lykkelig. Jeg er sammen med en ny mand, med intentioner om bryllup og vi har netop fået vores første barn sammen. Han har taget så godt imod min datter og vi har skabt os en familie. Der er håb forude, uanset hvad så bør man ikke leve sammen med én der ikke viser omsorg - særligt ikke når man er gravid, ens krop ændrer sig og man allermest har brug for kærlighed.

MHT negativiteten, så lyder det i mine øre ikke som om han har en affære, men bare at han er træt. Jeg ville personligt ikke kunne holde til at vende op og ned på nat og dag. Som bager har man intet valg, måske er det det der trykker. Håber DU finder frem til hvad der er bedst for dig og dit kommende barn. Og fremtiden kan se lys ud, også uden ham

Tak for dine gode råd, er glad for du ikke mistænker utroskab, men somme tider kan jeg ikke finde andre grunde til man skulle kunne være så fraværende nogle gange.. Han vælger jo tit computeren en hel dag frem for mig..!

Måske hvis man mærker aller dybest nede man entelig godt ved han ikke er utro. men sorgen og smerten spiller tit et lillle pust syntes jeg¨

Jeg er ked af at høre hvordan det er gået dig. Han lyder godt nok som en helt igennem frygtelig narrøv.. Hvor kom han fra ? godt du har fundet dig en mand der elsker dig for den du er :-&acute og ikke tager dig forgivet..!

Anmeld

5. februar 2011

Barbamama

Helt ærligt.... Jeg ville skynde mig væk hvis jeg var dig. Du lyder til at kunne trykke på de forkerte knapper når han er tæt på at blive voldelig. Og når han truer med vold bliver det til noget en dag. Og så vil det gå ud over dig og jeres barn. Jeg vil råde dig til at forlade ham. Og ja jeg ved godt det er nemt for mig at sige, men det synes jeg.

Anmeld

5. februar 2011

anjamichell@gmail.com

skriv i min indbakke søde dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.