Mette88 skriver:
Syntes du han er det værd? Altså han er slet ikke interesseret i din graviditet, forstår virkelig hvis du er ulykkelig, det er jo noget helt specielt første gang man mærker barnet.. Forstår virkelig godt du ikke gider at hører om hans fortid, et eller andet sted ønsker man jo at man var den første han havde oplevet det med og ikke en anden. men som sagt alle kvinder er ikke ens og det er graviditeter heller ikke.. Jeg tror du er ligeså følsom som jeg..
Jeg har også en kæreste som har sagt sårende ting til mig.. 10 dage efter jeg havde født vores datter, kaldte han mig for en luder.. Det er nok det sidste man har brug for at hører og fortryder nogle gange at jeg ikke bare skred..
Han er helt sikkert det værd. Jeg elsker han jo virkelig, ellers ville jeg vidterlidt ikke have barn med ham..!
Nej jeg er abselut ikke interesseren i hans tidliger forhold eller hvad de har oplevet sammen, kun at han skal opleve det med mig lykkeligt..!
Jeg er meget følsom, og meget skrøblig, og nogle gange mistænker jeg ham for at bruge det mod mig..!
Måske er jeg en smule dum eller sentirmal men jeg elsker virkelig den fyr, har været fra ham 1 gang i løbet af vores forhold og alt gik i stå omkring mig og jeg kunne slet ikke fungerer.
Somme tider ønsker jeg bare han sætter sig ned og lytter og føler helt inde..! Er seriøst som om han ingen følelser har når det gælder andres føleser.. men når man rammer ham, siger noget han bliver ked af bryder helvet løs..! Han er hvis det man kalder egoistisk :-(
Anmeld