Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: LOL så må det have været op til efterårsferien du spurgte
LOL så må det have været op til efterårsferien du spurgte
Ja det kan faktisk godt passe at det var det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor-til-vanessa skriver: hæhæ ja det håber jeg. det plejer vi at blive af min far min mor og hendes familie bor her i horsens. så dem ser vi hver weekend. hvor skal i i sommerhus henne?
hæhæ ja det håber jeg. det plejer vi at blive af min far min mor og hendes familie bor her i horsens. så dem ser vi hver weekend.
hvor skal i i sommerhus henne?
HVor hyggeligt. Vi skal i Majbritts sommerhus herinde fra er over ved hvide sande af
Tulipan skriver: HVor hyggeligt. Vi skal i Majbritts sommerhus herinde fra er over ved hvide sande af
det lyder rigtig hyggeligt. har set billeder af det og det ser bare såå fedt ud
Malou skal starte i vuggestue (fordi dagplejen i vores kommune lukker) onsdagen i vinterferien. Så onsdag torsdag og fredag går med indkøring. Nej, hvor jeg glæder mig Mandag eller tirsdag ska vi i zoologisk have med min bror og hans familie
mor-til-vanessa skriver: det lyder rigtig hyggeligt. har set billeder af det og det ser bare såå fedt ud
Ja
Vi skal på arbejde, og børnene i hhv. børnehave og vuggestue... wuuhuuu
Jeg har egentlig ikke vinterferie, men min mor kommer på besøg hele ugen, så skal holde en del fri og hygge hjemme.
Lise skriver: Vi skal på arbejde, og børnene i hhv. børnehave og vuggestue... wuuhuuu
Den bedste vinterferie ever
Vi snupper lige en lille tur til Gran Canaria - og kan på INGEN måde vente :-)
her regner jeg med at børnene, manden og jeg tager en lille uge til langeland hos en veninde og hendes børn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128