weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

merle2010

jeg skal hygge med min datter og min mand vaske lidt tøj og gøre lidt rent... har sku ikke de vilde planer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Janni85

Vi skal passe min bror´s tvillinge-piger imorgen  Det er så hyggeligt med to sæt tvillinger i huset

Anmeld

4. februar 2011

Tullemor

Lørdag bliver knægten sat af hos mormor og morfar og så skal mor og far have sig en hyggelig lørdag aften, med god mad og film. Søndag står på afhentning af drengen og ellers afslapning

Anmeld

4. februar 2011

Maria-s

Her skal der slappes af. Forhåbentlig får manden fundet støvsugeren frem og givet hele huset en tur ( for GUD her trænger!). jeg skal have vasket tøj/ sengetøj og ja så skal jeg sy, sy, sy og sy jeg har ENDELIG fundet min lyst til at sy igen Og har en maaaaasse projekter jeg gerne vil have lavet inden min prins kommer til verdenen

Men lige nu skal der nydes X-factor

Anmeld

4. februar 2011

Carina1977

Mark er lige taget afsted sammen med sin far. Imorgen tager de til 14 dages ferie i Thailand.

I weekenden skal jeg bare slappe af.

Anmeld

4. februar 2011

Maddox

Børnene er taget på weekend hos deres far, så jeg er alene hjemme

Imorgen efter job, trækker jeg i mine lyserøde gummihandsker og leger Caroline Fleming, og giver hele hytten en ordentlig omgang. Og senere står den på lækker mad og rødvinshygge med min dejlige kæreste

Søndag skal jeg til tøsebrunch... Mmmm  og derefter ENDELIG ind og se Klovn the movie...

Anmeld

4. februar 2011

tingimor

i aften skal der bare råhygges med manden. og i morgen skal vi til bryllup.. og søndag skal vi havde sat filt op på lille pigens kommende værelse 

Anmeld

4. februar 2011

*Sofie*

Malou er vokset ud af sin flyverdragt, så vi ska på jagt efter en ny i morgen. Og så tror jeg også vi ska på stranden med min mors hund.
Søndag kommer en gammel veninde med sin søn på næsten 6 mdr og hygger

Anmeld

4. februar 2011

musse1

i dag skulle vi ha haft gæster, men bliv aflyst da hans søn var syg, så har hygget med vores egne 4 børn :-)

i morgen skal vi holde fødselsdag for min bror, hvor min mor hendes mand, min store søs og hendes mand kommer. så der skal laves god mad is til dessert og kage senere..

søndag kommer nogle venner på besøg så ja en hyggelig weekend, men går alt for hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.