Polterabend idéer omkring Kolding city ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.483 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

2babygirls

HeeeeY Tøser

Min smukke venindes kæreste har være på knæ, ¨så der skal stå bryllup til april

MEN, kom med jeres bedste idéer til hvad vi tøser kan finde på med hende...!!!

Regner med hun først ska ud og tjene til dagen og vejen for sig selv, men then what????

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

2babygirls

5. februar 2011

engdraget

Hej

Da vi for nogle år siden holdt polterabend for min veninde var vi bl.a. i et dansestudie og fik koorgraferet en dans, hun var inde og få en dejlig behandling på visage hudklinik (mens vi hyggede på den engelske café lige overfor), vi spiste mad i legeparken og så var vi i fredericia, hvor hun skulle på glatbane i en BUS! Med alle os tøser siddende nede i bag, så der rigtig var vægt at smide rundt emd...side skægt)

Anmeld

5. februar 2011

regalprime

Er på en rideskole i Jordrup hvor vi tager mod sådanne ting Det er altid hyggeligt med en lille tur

Anmeld

5. februar 2011

2babygirls

engdraget skriver:

Hej

Da vi for nogle år siden holdt polterabend for min veninde var vi bl.a. i et dansestudie og fik koorgraferet en dans, hun var inde og få en dejlig behandling på visage hudklinik (mens vi hyggede på den engelske café lige overfor), vi spiste mad i legeparken og så var vi i fredericia, hvor hun skulle på glatbane i en BUS! Med alle os tøser siddende nede i bag, så der rigtig var vægt at smide rundt emd...side skægt)

Uhhh det lyder sjovt, hvad kom I af med og hvor mange var i???

Anmeld

5. februar 2011

SaraLM

Det er svært når du ikke skriver lidt mere om, hvad I kunne tænke jer at lave / om hvad I tror hun kunne synes er sjovt.

Jeg bor i Kolding, og min mand er indfødt og vi skal faktisk også arrangere/deltage i polterabend inden Maj i år - så giv mig lidt ledetråde så vil jeg gerne give et par indput alternativt spørge min mand

Anmeld

6. februar 2011

engdraget

Tina&Martin skriver:

Uhhh det lyder sjovt, hvad kom I af med og hvor mange var i???

Hej

Puhh, vi var vist nok ca 15 tøser, og mener vi kom af med ca 450 hver!

Desværre husker jeg ikke dansestudiet, men kan lige prøve og forhøre mig ad hos de andre!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.