Åhh neeeeejj :,(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.219 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Vi har prøvet et år nu, uden resultat, og har hele tiden troet det var min skyld pga. underlivsbetændelse efter klamydia...

min kæreste fik taget en test ved lægen i dag, og har stærkt nedsat sædkvalitet (1 mio. pr. ml.) 

Så selvom jeg hele tiden vidste, at ivf måske måtte være vejen frem, er det hele bare kommet alt for tæt på nu, og jeg kan slet ikke overskue alle de undersøgelser, homonerne, smerterne og evt intet resultat i sidste ende alligevel.

Det værste er, at min mens skulle være kommet i går, men negativ test gang på gang (en test var semi-positiv men efterfølgende negative), så er bare så sur på min krop over, at den i det mindste ikke bare kan opføre sig normalt 

Undskyld mine frustrationer, men måtte lige ud med det. Verden er bare ikke retfærdig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Vi har prøvet et år nu, uden resultat, og har hele tiden troet det var min skyld pga. underlivsbetændelse efter klamydia...

min kæreste fik taget en test ved lægen i dag, og har stærkt nedsat sædkvalitet (1 mio. pr. ml.) 

Så selvom jeg hele tiden vidste, at ivf måske måtte være vejen frem, er det hele bare kommet alt for tæt på nu, og jeg kan slet ikke overskue alle de undersøgelser, homonerne, smerterne og evt intet resultat i sidste ende alligevel.

Det værste er, at min mens skulle være kommet i går, men negativ test gang på gang (en test var semi-positiv men efterfølgende negative), så er bare så sur på min krop over, at den i det mindste ikke bare kan opføre sig normalt 

Undskyld mine frustrationer, men måtte lige ud med det. Verden er bare ikke retfærdig 

jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive... men jeg ville ikke forlade tråden uden at sende et knus videre

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

tak skal du have, det varmer 

Anmeld

4. februar 2011

Putomanen

Øv øv, hvor er jeg ked af det på jeres vegne!!!

Men du må prøve at huske på, at mulighederne er så store i dag, at det nok ikke er noget problem

Som der var en der fortalte mig forleden: "Når man sidder med barnet i hænderne, er man alligevel ligeglad med, hvordan det blev lavet." Og jeg tror, at det er det, vi skal huske på.

Jeg  for, at det hele kommer til at gå godt!

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Øv øv, hvor er jeg ked af det på jeres vegne!!!

Men du må prøve at huske på, at mulighederne er så store i dag, at det nok ikke er noget problem

Som der var en der fortalte mig forleden: "Når man sidder med barnet i hænderne, er man alligevel ligeglad med, hvordan det blev lavet." Og jeg tror, at det er det, vi skal huske på.

Jeg  for, at det hele kommer til at gå godt!

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok... ville bare ønske jeg havde mere tålmodighed, vil jo så gerne det skal ske nu 

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

forresten, tusind tak for de søde ord  

Anmeld

4. februar 2011

Putomanen

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok... ville bare ønske jeg havde mere tålmodighed, vil jo så gerne det skal ske nu 

Jeg forstår dig helt bestemt! Det er rigtig hårdt, og der er en masse tanker, som flyver gennem hovedet. Det er jo også en hård proces, man skal igennem, og man ved ikke, hvornår det lykkes.

Min kæreste og jeg skal højst sandsynligt starte i behandling til maj, så jeg har også været igennem alle tankerne.

Men vi må holde fast i, at det nok skal gå godt

Anmeld

4. februar 2011

Muffinmus

okay, men tallet er da ikke det værste i verden:-)

Min gamle kollegas mand havde det samme problem, dog var tallet langt lavere, noget med 200.000 kun og det har altså 3 naturlige drenge i dag:-)

Anmeld

4. februar 2011

quindelist

Anonym skriver:

Suk det kender jeg......

vi gik i 4 år og troede det var pga gigtsygdom hos mig, og da vi endelig fik det undersøgt var der også en svært nedsat sædkvalitet hos min mand.....

Jeg håber i kommer til at få hurtig hjælp

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja det er bare så træls, og det kan jo sagtens være jeg stadig ikke er tip top, men derfor var det bare stadig lige en streg i regningen  Men håber da på, at miraklernes tid ikke er slut, og hvis det kan lade sig gøre med 200.000 er alt håb måske ikke ude! 

Putomanen: skal du i behandling ved det offentlige? Og er det fordi der er ventetid i først kan komme til i maj? Vi skal op og snakke med lægen her om et par uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.