Hjælp til 1 kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

christinak

Jeg har længe været facineret af alle de flotte kager i kan lave det er jo helt vild, så nu vil jeg også prøve og begive mig ud i det, men har lige været inde på kagekompagniet.dk og kan slet ikke finde rundt i hvad jeg skal bruge af forskellige ting, tænker lidt enten en firkantet kage eller et hjerte, og så med noget pynt ovenpå, men hvad skal der inde i kagen altså hvilken creme, ved snart ikke hvor jeg skal starte, håber nogen vil hjælpe Hilsen Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

SD21

christinak skriver:

Jeg har længe været facineret af alle de flotte kager i kan lave det er jo helt vild, så nu vil jeg også prøve og begive mig ud i det, men har lige været inde på kagekompagniet.dk og kan slet ikke finde rundt i hvad jeg skal bruge af forskellige ting, tænker lidt enten en firkantet kage eller et hjerte, og så med noget pynt ovenpå, men hvad skal der inde i kagen altså hvilken creme, ved snart ikke hvor jeg skal starte, håber nogen vil hjælpe Hilsen Christina

Jeg kan anbefale chokolademousse med kaffe og hindbærmousse Mums !

Anmeld

4. februar 2011

Laila T

Jeg synes tobleronecreme og hindbærfromage smager skønt sammen i en chokoladekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.