Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej...
skal lige høre når man sender invitationer ud til barnedåb sender man så ønskesedlen med eller får gæsterne den senere ?
knus karina.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sidst vi blev inviteret til barnedåb var ønskesedlen vedlagt invitationen...
Vi har selv lige sendt invitationer ud, men har valgt ikke at vedlægge en ønskeseddel - den kan folk få når de ringer og siger at de kan komme
*A* skriver: Sidst vi blev inviteret til barnedåb var ønskesedlen vedlagt invitationen... Vi har selv lige sendt invitationer ud, men har valgt ikke at vedlægge en ønskeseddel - den kan folk få når de ringer og siger at de kan komme
Har sendt ønskeseddel sammen med invitationerne
sarah Foged skriver: Har sendt ønskeseddel sammen med invitationerne
Jibbe skriver: Det har jeg også. Vi bliver også ca 50 og orker ikke at give den hver gang folk siger ja tak til at komme. Tror det er en smagssag. Men jeg ved jeg hverken ville blive stødt eller ej hvis ønskeseddelen var med fra starten.
Det har jeg også. Vi bliver også ca 50 og orker ikke at give den hver gang folk siger ja tak til at komme. Tror det er en smagssag. Men jeg ved jeg hverken ville blive stødt eller ej hvis ønskeseddelen var med fra starten.
det orker vi heller ikk, vi bliver ca 45, og de er jo spredt på fyn og jylland det er også mere overskueligt når det er ordnet med det samme
Jeg er netop i gang med at producere invitationer og har tænkt at lægge ønskesedlen i sammen med, da der allerede er flere der er begyndt at spørge til ønskerne.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128