plukveer ret tit. hva skal jeg lige????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Maria-s

hey. jeg har sådan rimlige jævnlige plukveer her til eftermiddag, sådan hver ca 7. - 10. min vil jeg tro? Nu har jeg ikke taget tid i mere end en 3 kvater, men ja hmmm tænker bare om jeg skal ignorere det eller? jeg har de sidste par dage haft sådan skærende smerter fra vel navlen og ned i skeden og en del plukveer.

mine plukveer gør som sådan ikke ondt. det er sådan lidt mens agtigt med lidt trækninger ned i inderlårne og jeg føler mig sådan lidt stakåndet når der er mest plukve.

er det bare prinsen der er ved at møve sig på plads?

Altså jeg er sgu lidt lost lige nu... ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre...?? vil ikke sige noget til kæresten, for så tror jeg bare han bliver måske lidt nervøs eller måske griner lidt af mig. (han synes jeg er lidt hypokonderagtig, men det er fordi jeg er så obs på alle signaler fra den, fordi jeg sådan har op fornemmelsen at der måske er noget i gære).

hvad ville i gøre??

hilsen Maria 36+0 i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Maja88

der må ikke kunne tages tid på dem som du gør.. for så ville jeg nok lige ringe til FG. for man må ikke kunne tage tid på plukveer

Anmeld

4. februar 2011

MIWULA

Følger lige med har det nemlig lidt på samme måde. Runder uge 37+0 imorgen.  

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

Hvis du kan tage tid på den måde måde, ville jeg altså lige ringe til FG... ikke fordi jeg tror du skal bekymre dig, men bare lige for at høre deres mening... 

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Jeps..ring til FG og få en snak med dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Maria-s

tak piger

ringede lige til FG og jeg skal ligge mig ned igen og slappe af og så ringe om en times tid hvis det forsætter. Så nu ser jeg lige tiden an

men fik godt nok en ORDENTLIG plukve da jeg rejste mig for at gå ud og tisse og ringe (altså ringe EFTER jeg havde tisset )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.