Hvor bor du? (ny tråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

M&F&C

Sees. skriver:

Det var rigtig hyggeligt.
Min veninde er tender på Bar K, så det var egentlig bare der vi sad og hyggede os

Bar K ? Haha .... er det noget nyt?

Altså - jeg har ikke været i gaden LÆNGE .... og når jeg er i byen, er det faktisk slet ikke I gaden, men for enden af gaden, nede på musikkælderen ... min gamle arbejdsplads - og der hvor alle mine venner er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Sees

M&F skriver:

Bar K ? Haha .... er det noget nyt?

Altså - jeg har ikke været i gaden LÆNGE .... og når jeg er i byen, er det faktisk slet ikke I gaden, men for enden af gaden, nede på musikkælderen ... min gamle arbejdsplads - og der hvor alle mine venner er

Vi var også et smut i musikkælderen igår, til en enkel drink, men der var INGEN mennesker, så vi smuttede videre, hvor vi vidste der var nogen vi kendte

Bar K .. øh, ved faktisk ikke hvor lang tid det har været der. Den ligger ved siden af kvisten ?

Anmeld

5. februar 2011

M&F&C

Sees. skriver:

Vi var også et smut i musikkælderen igår, til en enkel drink, men der var INGEN mennesker, så vi smuttede videre, hvor vi vidste der var nogen vi kendte

Bar K .. øh, ved faktisk ikke hvor lang tid det har været der. Den ligger ved siden af kvisten ?

Hvad tidspunkt var i dernede? - det har nemlig lidt at sige

Så ved jeg godt hvad det er for en - dumme mig! Den har jo nærmest lagt der altid ... skulle bare lige placere den TAK for hjælpen

Anmeld

5. februar 2011

Nemesis

Znuzke skriver:

Me too - eller ihverfald lige i nærheden....

også mig ...meget tæt på i hvertfald.
Sisse

Anmeld

5. februar 2011

lulleh

RANDERS..

Anmeld

5. februar 2011

Sesse89

Rødekro Sønderjylland.

Anmeld

5. februar 2011

Millesmammi

hals - nordjylland

Anmeld

5. februar 2011

Sof

København 

Anmeld

5. februar 2011

Maria.

Rødovre/KBH

Anmeld

5. februar 2011

mamalicious

midtjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.