vis mig jeres skoskab :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

henh01

Mangler virkelig inspiration til skoskab.. Vil meget gerne se billeder af jeres og evt hvor det kan købes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

AnneBJ

henh01 skriver:

Mangler virkelig inspiration til skoskab.. Vil meget gerne se billeder af jeres og evt hvor det kan købes.

Vi har dem her hængende, 2 kolonner med 3 i hver er rigtig glad for dem!

Skoskabe

Anmeld

4. februar 2011

Steph_Laurits

Jeg har mine sko i en kiste fra Biva

Og dem jeg bruger står på skohylden i gangen

Anmeld

4. februar 2011

henh01

AnneBJ skriver:

Vi har dem her hængende, 2 kolonner med 3 i hver er rigtig glad for dem!

Skoskabe

De ser rigtig smarte ud, men er det ikke besværligt når man bare lige hurtigt skal ud af døren?

Anmeld

4. februar 2011

henh01

StephanieJ skriver:

Jeg har mine sko i en kiste fra Biva

Og dem jeg bruger står på skohylden i gangen

Hvordan ser din skohylde ud?

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

henh01 skriver:

De ser rigtig smarte ud, men er det ikke besværligt når man bare lige hurtigt skal ud af døren?

Altså "hurtigt ud af døren" er jo en definitionssag.... Lige nu står mine mest brugte sko på gulvet, så jeg ikke skal bukke mig, tage dem op, og putte i skabet Men det er kun pga. maven. Ellers står de deri, jeg har ikke tænkt over det var besværligt... 

Anmeld

4. februar 2011

henh01

AnneBJ skriver:

Altså "hurtigt ud af døren" er jo en definitionssag.... Lige nu står mine mest brugte sko på gulvet, så jeg ikke skal bukke mig, tage dem op, og putte i skabet Men det er kun pga. maven. Ellers står de deri, jeg har ikke tænkt over det var besværligt... 

Hurtigt ud af døren er når man står med den lille på armen og den store i hånden - nærmest. hahahaha Nå ja og kæresten der står i vejen for én. Har sådan tænkt måske bare at købe sådan en reol ting fra Ikea til dem da man så lige kan stille fødderne i skoene. Skal også lige siges at vi kommer ind og ud rigtig mange gange i løbet af en dag, når hunden skal luftes, den store skal følges i skole - hentes, handles osv osv osv

Anmeld

4. februar 2011

AnneBJ

henh01 skriver:

Hurtigt ud af døren er når man står med den lille på armen og den store i hånden - nærmest. hahahaha Nå ja og kæresten der står i vejen for én. Har sådan tænkt måske bare at købe sådan en reol ting fra Ikea til dem da man så lige kan stille fødderne i skoene. Skal også lige siges at vi kommer ind og ud rigtig mange gange i løbet af en dag, når hunden skal luftes, den store skal følges i skole - hentes, handles osv osv osv

Tja, det er jo svært for mig at vurdere... Hænger de lavt nok, kan man sagtens åbne med sin fod Men altså, aner jo ikke hvad der funker for Jer

Anmeld

4. februar 2011

linedanseren

mine sko ligger desværre bare i en bedroler, under sengen...

Men ville ønkse jeg havde et stort fint skab med en hel skabsplads fyldt med hylder, hvor mine sko kunne stå... Åhh jeg elsker sko, har desvrre bare ikke penge nok til at købe alle dem jeg gerne ville have

Anmeld

4. februar 2011

Steph_Laurits

henh01 skriver:

Hvordan ser din skohylde ud?

Bare en grim kedelig en af træ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.