Jeg skriver lig ano fordi jeg ikke vil udstille min kæreste. Men trænger altså bare til noget luft- evt nogle råd.
Idag knækkede filmen ligesom for min kæreste- ja og for mig, han har spillet meget (virkelig meget!!) wow på computeren- når han ikke lige spiller fodboldspil på min mobil (hans gamle er skod og jeg har to, så han låner den ene) Han spiller hele tiden og er slet ikke til at komme i kontakt med når han er så optaget af det, og prøver man at snakke om at det er irriterende bliver han bare sur og 'besværlig' altså prøver at vende det om til at jeg vil bestemme over ham. Det vil jeg ikke, jeg savner bare min kæreste i det her forhold.
Så idag da jeg sidder på gulvet og underholder ungerne, den store hiver i mig og larmer samtidig med jeg prøver at træne med den lille (der har dårlig ryg og skal trænes med hver dag) Hunden gør og tv'et kører derud af! Jeg får nok og ber min kæreste ta over med en af børnene, hvilket han overhører og den store bliver vildere og vildere, hører ikke efter osv og den lille bliver utålmodig og græder, og kæresten forsætter med at spille på sin mobil og ignorere mig. Til sidst rejser jeg mig op, tar mobilen fra ham og sletter!!! Spillet helt fra mobilen.
Og nu er han så brudt sammen og er gået i seng?
Jeg har fået leget ungerne trætte, og puttet dem. Og sidder nu her og tænker, hvad gør jeg? Min kæreste er virkelig kørt træt i det hele- det er tydeligt. Det gør bare så ondt at han ikke er lykkelig som mig, for selv om vi har en bølle af den anden verden i den store, jamen så er hun bare så skøn, og selv om den lille har haft en svær start, jamen så er han bare så dygtig og gør så mange fremskridt. Og gu er det hårdt men det er det værd. Hvordan får jeg ham til at føle det er det værd? Jeg er træt af han er så deprimeret og spiller/sover/spiser konstant uden at deltage og så alligevel brokker sig over han synes det er hårdt. HVORDAN kan det være hårdt for ham når han ikke hjælper det mindste til?
Jeg får nogle gange min mor/hans mor til at passe børnene i weekenden. Men når jeg går og glæder mig til at se dem igen, går kæresten bare og 'frygter' deres hjemkomst 
Nogle ideer, råd, evt bare en kommentar ?
Anmeld