Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhh min dejlige mand Niels har været til jobsamtale i dag, og får svar på mandag.Der er 50/50 % chance, så vi kan godt bruge en masse glade og gode energier
Til gengæld lader det til at være noget uldent med mig og mit job.Har ikke hørt en lyd fra firmaet, som jeg skal ansættes i, siden jeg var til samtale, bortset fra at jeg snakkede med min jobkonsulent i mandags, og hun sagde, at chefen var syg.Så jeg aner intet om hvornår, hvordan og om, overhovedet.Har det lidt ligesom om jeg fiser rundt i en rundkørsel og ikke aner hvor jeg skal dreje fra
Men som sagt..masser af gode energier...vi kan virkeligt godt bruge det KærligstSussie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har sendt en masse positive energier afsted til jer begge!!
og en masse
Ja, masser af god energi afsted til jer begge to .
Håber han får jobbet, og at du snart hører noget fra den syge chef.
Maria
masser af positive lysende energier...
SussieThyssen skriver: Uhhh min dejlige mand Niels har været til jobsamtale i dag, og får svar på mandag.Der er 50/50 % chance, så vi kan godt bruge en masse glade og gode energier Til gengæld lader det til at være noget uldent med mig og mit job.Har ikke hørt en lyd fra firmaet, som jeg skal ansættes i, siden jeg var til samtale, bortset fra at jeg snakkede med min jobkonsulent i mandags, og hun sagde, at chefen var syg.Så jeg aner intet om hvornår, hvordan og om, overhovedet.Har det lidt ligesom om jeg fiser rundt i en rundkørsel og ikke aner hvor jeg skal dreje fra Men som sagt..masser af gode energier...vi kan virkeligt godt bruge det KærligstSussie
Hermed sendt afsted!
Held og lykke til Niels og håber det går i orden med dit job!
Jeg sender hermed lidt jeres vej
Hvor er I altså bare super søde...1000 tak.Jeg skal nok melde tilbage hvordan det går
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128