Så faldt hcg'en..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Lisbeth1985

Er lige blevet ringet op af en sygeplejerske, som kunne fortælle at mit hcg-niveau er faldet til 21 Er så glad for, at det gik sådan og at jeg nu ikke behøver bekymre mig om GUL og udskrabninger mere..

Fik en tid til scanning d.14 (på betingelse af, at hcg'en fortsat falder) og så må vi håbe, at de kan finde månedens ægblære, så vi kan forsøge med de guldæg vi har i fryseren

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Er lige blevet ringet op af en sygeplejerske, som kunne fortælle at mit hcg-niveau er faldet til 21 Er så glad for, at det gik sådan og at jeg nu ikke behøver bekymre mig om GUL og udskrabninger mere..

Fik en tid til scanning d.14 (på betingelse af, at hcg'en fortsat falder) og så må vi håbe, at de kan finde månedens ægblære, så vi kan forsøge med de guldæg vi har i fryseren

Lisbeth

Hvor dejligt du ikke skal tænke alt for meget på det længere. Nu vil vi gerne have noget fremgang på jeres front. KNUS til dig søde!!

Anmeld

4. februar 2011

CamillaValby

Nu lykkes det næste gang søde.

Anmeld

4. februar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

åh det var godt at høre. Krydser for at du snart er klar til opsætning af dine fine fryseæg

Anmeld

5. februar 2011

Lisbeth1985

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor dejligt du ikke skal tænke alt for meget på det længere. Nu vil vi gerne have noget fremgang på jeres front. KNUS til dig søde!!

Dette kunne være skønt med lidt medgang

Hvordan går det med guldægget?

Anmeld

5. februar 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Nu lykkes det næste gang søde.

Det håber jeg Håber alt går godt med spiren i din mave

Anmeld

5. februar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

åh det var godt at høre. Krydser for at du snart er klar til opsætning af dine fine fryseæg

Tak

Er i gået igang igen?

Anmeld

6. februar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Er i gået igang igen?

jeg skal starte på nedregulering på fredag og tre uger frem. Glæder mig bare til komme igang igen..

Satser på at vi begge har en positiv test inden sommer

Anmeld

6. februar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

jeg skal starte på nedregulering på fredag og tre uger frem. Glæder mig bare til komme igang igen..

Satser på at vi begge har en positiv test inden sommer

Det kan jeg godt forstå Synes absolut også, at vi skal satse på sommergraviditeter

Anmeld

7. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lisbeth1985 skriver:

Dette kunne være skønt med lidt medgang

Hvordan går det med guldægget?

Jeg ved ik hvordan det går. Har ingen symptomer ud over dem jeg får af at tage Lutinus... 

Nu håber jeg snart at høre godt nyt ang. de 2 æg vi har til dyrkning. Håber virkelig at de er fryseegnede

Hvordan går det med dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.