Tiden går sååå langsom.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

JuliaNielsen

Heej Mødre eller Kommende :-)

Jeg venter mit (første) barn, og jeg syntes bare tiden er gået så langsom siden jeg fandt ud af jeg var gravid :/

En af mine barndomsveninder har lige født en bette dreng i fåregårs og jeg er så glad på hendes vejne, men er selv blevet ekstremt ked af det :-) fordi det kun bekraftede mig i der er enormt længe tilbage før ønskebarnet kommer :s Ved godt det måske er lidt egoistisk

Nogle der har nogle gode råd på at få dagene til at gå lidt hurtiger,?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

JuliaNielsen

Ups glemte af skrive :-)

Knus Julia 14+6

Anmeld

4. februar 2011

Den lykkelige

Synes også tiden gik langsomt i starten.. men lige pludselig går det altså stærkt...  Jeg er selv 36+4 nu og kan godt komme bag på mig nogle gange.. tiden er gået så hurtigt!!

Mit råd er bare at du skal lade være tænke så meget på tiden.. men glæde dig over livet i maven og ikke sidde og tænke på termins datoen hele tiden.. lige pludselig er du ved vejs ende og synes tiden er gået hurtigt..  

Anmeld

4. februar 2011

Loa

Tror desværre ikke jeg kan få tiden til at gå hurtigere, men nyd din graviditet så længe du kan.... Jeg syntes også tiden gik ekstremt langsomt op til 20 uge og derefter gik det super hurtigt..... Så håber det samme er aktuelt for dig

Anmeld

4. februar 2011

B&J

Nu ved jeg ikke om du går hjemme eller hvad du gør..

jeg var på arbejde hverdag ind til jeg røg på barsel en månede før syntes mine 9mdr gik som kun en månede alt fløj afsted.. og nu er han snart 1år tiden flyver jo her hjemme

Anmeld

4. februar 2011

Fam. Madsen

kender godt følsen jer er slev kun 14+3 henne og synes også det går langsomt.. nu er det min anden graviditet og jeg synes at huske den første gik hurtiger...

Anmeld

4. februar 2011

JuliaNielsen

Jeg tænker næsten ikke andet end termin :-)

Men jeg kan heller ikke rigtig lade være..

Når jeg gå i ny mdr er jeg over glad,og jeg tror ikke der går en dag hvor jeg ikke siger til migselv så nu er jeg 14+6 så nu er det kun det og det tilbage :s

Måske det er det der er fejlen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.