hvor er jeg ked af det! rygrad som en regnorm!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Sidder nu og kigger billeder igemmen for sommeren 09 og har fundet en masse billeder og videoer med mig.. Jeg var en rigtig pæn pige altid i fint tøj og ikke et gram fedt der sad forkert, nu sidder jeg her 30 kg større grundet rygestop og graviditet, med strækmærker over hele maven, lår og bryst.. Jeg går kun i gamasher og har gjordt det i 1 år nu, hvor ville jeg give alt for at blive en jeans pige igen

Selvom jeg så gerne vil tabe mig har jeg så svært ved det, lider af en efterfødselsreaktion som bestemt ikke gør det meget lettere

Ville gi min højre arm for at blive "mig selv" igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Sidder nu og kigger billeder igemmen for sommeren 09 og har fundet en masse billeder og videoer med mig.. Jeg var en rigtig pæn pige altid i fint tøj og ikke et gram fedt der sad forkert, nu sidder jeg her 30 kg større grundet rygestop og graviditet, med strækmærker over hele maven, lår og bryst.. Jeg går kun i gamasher og har gjordt det i 1 år nu, hvor ville jeg give alt for at blive en jeans pige igen

Selvom jeg så gerne vil tabe mig har jeg så svært ved det, lider af en efterfødselsreaktion som bestemt ikke gør det meget lettere

Du er slet ikke den eneste...Før jeg blev gravid var jeg rundens end jeg nogensinde har været og havde mine første par jeans.. Nu er jeg gravid for anden gang og ved at jeg er 10-15 tungene når baby er ude.. der er ingen jeans til mig.. Ikke engang en trøje der vil sidde godt pga hængemaven med de meget grimme mærker på... SÅ LATTERLIGT :-(

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

så er jeg bestemt ikke den eneste  det er super deprimerende og jeg ville gøre alt i verden for at få hænge maven væk!!!

jeg har fået verdens dejligste datter, men derfor synes jeg stadig det er vigtig at man føler sig godt tilpas.. jeg er så bange for at min kæreste forlader mig fordi jeg ser ud som jeg gør, jeg ser jo ikke længere ud som den pige han forelskede sig i dengang! puuha, jalousi er en grim ting, men der er der, i STOR STIL.. håber min rygrad snart kommer tilbage

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

*Trøste*

Kan godt forstå du er ked. Men et lille skridt af gangen.
Lad være med at sidde der og pine dig selv ved at kigge på gamle billeder.
Først skal du blive hel i sjælen.
Og det tager den tid, det nu tager.
Når sjælen ikke har det godt eller har overskudet, så kan man heller ikke tage sig af kroppen.

Så se først at få arbejdet det psykiske ud, og tag så fat på projekt krop bagefter.
Det er ligesom at rydde op i et skab. Det nytter ikke noget at hive det hele ud på gulvet og lade det ligge der i en stor bunke, man må tage det ud og sortere og så lægge alt på de rette pladser.

Det samme er det med psykisk og fysisk velvære og overskud.
Det du først skal indse er, at nok er du blevet rund og trivelig, men du er stadig DIG. Og den DIG har ret til at være glad og lykkelig. Den DIG er en dejlig kvinde og mor, uanset om hun vejer 50 kg eller 100. Hun er smuk og dejlig og har vundet en kæmpe gave i livet, ved netop at blive mor.
At det så har kostet noget, er jo i grunden ligegyldigt.

Tænk på, at man intet får uden at betale noget, i dit tilfælde har prisen så været en del kg ekstra på sidebenene..men er det ikke en baby værd???
Tænk på det og hold fast i det..og tag så fat på at få gennemarbejdet det, som du har fået af fødselsdepression eller hvad det nu kan være, du er løbet ind i. Et lille skridt af gangen.
Husk det!
Et kæmpeknus fra hende den gamle, der også har været temmelig tyk

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.