ØV altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

ChatH

Var lige forbi min gamle gruppe i legestuen og får så afvide at der skal fyres igen igen igen og allerede på tirsdag. de kan ikke fyre mig så er ikke så nervøs, men syntes ikke det er sjovt. Hvem bliver tilbage og hvem kommer jeg til at arbejde sammen med. tror efter hånden at det kommunen vil er at lukke dagplejen og så lade folk starte op som private dagplejere da det vil være billigere for kommunen, men kan de så ikke bare melde det ud så man ligesom kan vide hvad der skal ske?

Er træt af at der bliver fyret folk hele tiden og man ikke aner om man får fingeren når man kommer tilbage. vil bare rigtig gerne vide hvad udsigterne er

bare lidt gylle fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Var lige forbi min gamle gruppe i legestuen og får så afvide at der skal fyres igen igen igen og allerede på tirsdag. de kan ikke fyre mig så er ikke så nervøs, men syntes ikke det er sjovt. Hvem bliver tilbage og hvem kommer jeg til at arbejde sammen med. tror efter hånden at det kommunen vil er at lukke dagplejen og så lade folk starte op som private dagplejere da det vil være billigere for kommunen, men kan de så ikke bare melde det ud så man ligesom kan vide hvad der skal ske?

Er træt af at der bliver fyret folk hele tiden og man ikke aner om man får fingeren når man kommer tilbage. vil bare rigtig gerne vide hvad udsigterne er

bare lidt gylle fra mig

ja, det er skide træls med alle de fyringer!

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er skide træls med alle de fyringer!

ja det må sku snart stoppe!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.