Hvilken frisure?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2011

MissGeoh

Ciinea skriver:

Eller dette som jeg havde for noget tid siden

Har også tyndt hår.. 

Pandehår + etager..

Det er rigtig fint, men jeg er bare ikke så god til det med pandehår.. 

Iih hvor jeg føler mig bøvlet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

MissGeoh

STN skriver:

Hmmm... hvis du har tyndt hår, så har jeg et rigtig godt produkt, som jeg bruger næsten hver dag, fordi mit hår også godt kan virke tungt eller klaske... har ikke super tyndt hår, men meget tynde hårstrå - dog en del af dem... hehe

Jeg kan ikke huske hvad det hedder, men mener det er noget med "dust", altså støv på dansk.... det drysser man ned i små skildninger man laver i sit hår, der hvor man vil have fylde, og så siger det bare KAPOOOW!!! Og SÅ er der volumen...  Man kan købe det hos næsten alle frisører..... Det jeg har er i en rød dåse..

Ja det har jeg godt prøvet en gang eller 2 ved min veninde.. Der følte jeg bare det blev lidt fedtet.. men.. Det er jo værd at prøve igen, det kan jo være det er anderledes denne gang.

Anmeld

4. februar 2011

Sitrani

MissGeoh skriver:

Ja det har jeg godt prøvet en gang eller 2 ved min veninde.. Der følte jeg bare det blev lidt fedtet.. men.. Det er jo værd at prøve igen, det kan jo være det er anderledes denne gang.

Ja, det bliver sådan lidt "fedtet" at mærke på bagefter, men det er slet ikke fedtet at se på overhovedet.... Man kan bare ikke køre fingrene igennem håret, fordi hårstråene bliver matte.... Jeg er i hvert fald utrolig begejstret for det! 

Anmeld

4. februar 2011

Mor til Mike

Måske lidt af den her stil, bare lidt længere ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2011

MissGeoh

STN skriver:

Ja, det bliver sådan lidt "fedtet" at mærke på bagefter, men det er slet ikke fedtet at se på overhovedet.... Man kan bare ikke køre fingrene igennem håret, fordi hårstråene bliver matte.... Jeg er i hvert fald utrolig begejstret for det! 

Ja jeg tror næsten jeg bliver nødt til at prøve  det.

Tak for tippet.

Anmeld

4. februar 2011

MissGeoh

Misselbek skriver:

Det er faktisk ret godt ja..  

Det er værd at overveje.

Anmeld

4. februar 2011

lisesp83

Misselbek skriver:

Wow flot frisure du fandt der.

Men hvad sker der for hendes ene øje? ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.