Så må det være min tur til at give en melding om hvordan det går derhjemme 
Viktor fylder fire måneder i dag, tiden går bare så hurtigt! Han er nu blevet en rigtig lille person og ikke bare en baby der sover hele tiden. Han er glad stort set hele tiden, desværre også ofte om natten, så mor her vågner nogle gange ved at han ligger og fortæller historier til sin uro
Hans navlebrok er væk igen og nu er der ikke noget "galt", udover han er en lille smule forkølet. Det kan man desværre mest høre om natten når han snorker, så han sover ikke med sut!
Den 23/1 holdt vi barnedåb for ham. Det var en rigtig god dag! Min lillesøster og lillebror var faddere, og jeg var bare så stolt! Min søster bar Viktor og jeg kunne se hun også var vildt stolt. Vi blev begge en smule rørte 
Vi havde inviteret omkring 65 personer, og pga vi havde holdt stort bryllup i sommers, blev det til en uformel fest med buffet. Det fungerede også rigtig godt og alle så ud til at hygge sig. Viktor fik en masse dejlige gaver, bl.a. Disney film som mor her liiiiige blev nødt til at se
Elsker Disney film! Vi gav ham ikke rigtig nogen gave, den lå lidt i at vi har fået gjort hans værelse færdigt. Det er blevet rigtig fint, men der går nok lige lidt tid inden han kommer derind og sover. Jeg havde dog besluttet at en lille gave til ham var, at jeg ville lave kagerne til barnedåben. Jeg brugte enormt meget tid og en del penge på at få dem klar, men de var hele besværet værd. Er selv lidt stolt af dem, og min svigerinde kom også og spurgte om jeg ville lave kager til hendes datters barnedåb, det ville jeg selvfølgelig meget gerne!
Ellers går livet herhjemme stille og roligt, elsker at være mor og lære lille Viktor bedre at kende for hver dag der går 
I slipper ikke for billeder, og tak fordi i læste med 
Tine
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld