sover natten igemmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2008

louise skov

Hej.. Jeg har brug for lidt hjælp,har lille Emma på 9 mdr,hun har sovet natten igemmen,siden hun var 4 mdr,men så her de 2 sidste uger er hun begyndt at vågne om natten,så får hun hendes sut igen,så kan hun godt sove vidre lidt,men der går ikke lang tid,før hun igen vågne,nogle gange tror jeg det er for at hun kommer om på maven og ligger,mmen jeg er nok inden ved hende 3-4 gange,men så gider jeg hellere ikke mere og så kommer hun ind til os.Og det ved jeg godt at der ikke er så godt,men jeg har virker problemer med at falde i søvn igen,der kan tit gå 30min-til 1 time.bare i nat lå jeg i næsten 2 timer:(
Kan det være fordi hun er ved at få tænder,eller tror I hun ved godt at hun kommer ind til os til sidst????
Hilsen Louise som er træt:S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2008

MorCamilla

Børn er nogle kloge skabninger... :) Jeg tror at det er fordi hun har fundet ud af at hun kommer ind til mor og far hvis hun bare bliver ved lidt endnu.. Men det er bare et gæt...

Vi havde samme problem med Mikkel da han var omkring 1 år, men jeg ville ikke have ham ind til os, det skulle han ikke vendes til..:$

Anmeld

24. september 2008

KHS

Det kan være mange ting...

Er hun helt mæt lige inden hun bliver lagt til natten? Hvis hun ikke er, kan det være derfor hun vågner midt om natten.

Måske fordi hun er ved at få tænder... Mine drenge kan godt finde på at vågne midt om natten fordi tænderne gør lidt ondt.

Det er også omkring det tidspunkt at børns drømme bliver mere "virkelige", og derfor kan de vågne op og være lidt kede af det/bange.

Og det kan jo altså også "bare" være fordi, hun har fundet ud af, at hun opnår noget godt (kommer ind til jer) at hun vågner ;)

Børns søvnmønster ændrer sig hele tiden. Du kan (desværre) ikke forvente at det er det samme hele tiden.
Jeg har oplevet at mine drenge har sovet igennem siden de var 3 måneder. Nu er de 13 måneder og de sidste par måneder er de hver især vågnet et par gange om natten. Det er møg irriterende ikke at få sin nattesøvn, men der er altså ikke så meget at gøre ved det. Det skal nok ændre sig.

(H) Katja

Anmeld

24. september 2008

Plysbjørnen

Det kan være rigtigt mange ting...

Det kan være fordi hun er tørstig, prøv at give lidt vand...

Det kan hjælpe med en lille vågelampe (sådan en til stikkontakten)...

Det kan som de andre er inde på være mareridt...

Men det kan altså også bare være fordi hun har luret dig...

Betina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.