Ble-hjælp / Hun tisser igennem om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Tut

Hej piger,

Min datter på 14 mdr. er lang og tynd, og hun tisser igennem hver eneste nat.

Vi har både prøvet Pamper, Libero og dem fra aldi (mener de hedde Vibelle), men hun tisser igennem dem alle.

Hun vejer 10 kg, og jeg vælger naturligvis ble størrelse efter hendes vægt.

Er der nogen der har fundet "vidunder-bleen" til natten?

Måske jeg skulle gå en størrelse ned i ble, for hun er slank i taljen og lårene, hun har bare arvet sin fars højde (han er 2,06) og hun er allerede høj. Så måske størrelsen mindre passer bedre til hende talje / lår?

Kom med alle jeres gode idéer

Tak

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville forsøge med en større størrelse ble om natten  - det hjalp herhjemme

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tut skriver:

Hej piger,

Min datter på 14 mdr. er lang og tynd, og hun tisser igennem hver eneste nat.

Vi har både prøvet Pamper, Libero og dem fra aldi (mener de hedde Vibelle), men hun tisser igennem dem alle.

Hun vejer 10 kg, og jeg vælger naturligvis ble størrelse efter hendes vægt.

Er der nogen der har fundet "vidunder-bleen" til natten?

Måske jeg skulle gå en størrelse ned i ble, for hun er slank i taljen og lårene, hun har bare arvet sin fars højde (han er 2,06) og hun er allerede høj. Så måske størrelsen mindre passer bedre til hende talje / lår?

Kom med alle jeres gode idéer

Tak

Mette

tisser hun igennem fordi hun fylder bleen for og bag? eller tisser hun igennem fordi hun får ligget skævt/på maven og tissen derfor koncentrerer sig om eet område af bleen?

for os hjalp det at stramme bleen mere og gå een str op.... den skal faktisk sidde ret stramt for at sidde korrekt... og så har vi sådan et vådligger-lagen under hendes lagen, så det kun er de to ting der skal vaskes hver gang:0)

Anmeld

4. februar 2011

Tut

Ni-ko-li-ne skriver:

tisser hun igennem fordi hun fylder bleen for og bag? eller tisser hun igennem fordi hun får ligget skævt/på maven og tissen derfor koncentrerer sig om eet område af bleen?

for os hjalp det at stramme bleen mere og gå een str op.... den skal faktisk sidde ret stramt for at sidde korrekt... og så har vi sådan et vådligger-lagen under hendes lagen, så det kun er de to ting der skal vaskes hver gang:0)

Vi har (heldigvis) også et vådliggerlagen, der beskytter madrassen 

Hun tisser igennem, fordi hun fylder bleen.

Jeg synes bare at næste størrelse som hedder fra 15 kg, lyder stor når hun kun vejer 10... Men det er jo værd at prøve.

Tak

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tut skriver:

Vi har (heldigvis) også et vådliggerlagen, der beskytter madrassen 

Hun tisser igennem, fordi hun fylder bleen.

Jeg synes bare at næste størrelse som hedder fra 15 kg, lyder stor når hun kun vejer 10... Men det er jo værd at prøve.

Tak

vi bruger Libero... og der passede hun både på den hun brugte i kg men også på den næste...

jeg håber i finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.