Rejse i en uge eller 2 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal vi rejse en uge eller 2 uger med baby på 9 mdr?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

455 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Mille83

Jeg sidder og skal bestille rejse til min kæreste, jeg og vores lille datter på 8 mdr nu, men er i tvivl, for egentlig vil jeg gerne 2 uger sydpå og kæresten var egentlig med på den, men nu er jeg i tvivl, er det for meget for baby?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Lotus86

Tænker at hvis baby kan klare en uge, så kan hun vel også klare to

Anmeld

4. februar 2011

Mille83

Lotus86 skriver:

Tænker at hvis baby kan klare en uge, så kan hun vel også klare to

Det er også lidt det jeg tænker, men så alligevel tænker jeg om det er for meget....

Tænker også om vi skal rejse med all incl. eller om vi skal bo i lejlighed......

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Mille83 skriver:

Jeg sidder og skal bestille rejse til min kæreste, jeg og vores lille datter på 8 mdr nu, men er i tvivl, for egentlig vil jeg gerne 2 uger sydpå og kæresten var egentlig med på den, men nu er jeg i tvivl, er det for meget for baby?? 

Vil mene en uge må være nok for et lille barn i den alder. De er trods alt let påvirkelige og har det bedst hjemme i deres eget miljø, men sådan er meningerne så forskellige.
Så det skal du jo helt afgøre med dig selv.
Men jeg valgte 1 uge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

Mille83

SussieThyssen skriver:

Vil mene en uge må være nok for et lille barn i den alder. De er trods alt let påvirkelige og har det bedst hjemme i deres eget miljø, men sådan er meningerne så forskellige.
Så det skal du jo helt afgøre med dig selv.
Men jeg valgte 1 uge.

Kærligst
Sussie

Tror også det ender med en uge, den rejse vi havde kigget på med 2 uger er væk nu....

Men næste spørgsmål er så, er det ikke "nemmest" og rejse med all incl med sådan en lille en? 

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Mille83 skriver:

Tror også det ender med en uge, den rejse vi havde kigget på med 2 uger er væk nu....

Men næste spørgsmål er så, er det ikke "nemmest" og rejse med all incl med sådan en lille en? 

Det vil jeg bestemt anbefale..det skal jo også være ferie for mor, og så har du da ikke brug for at skulle fare rundt og spekulere på 117 andre ting.
Så jo nemmere du/I gør det for jer selv, jo mere ferie vil I da helt klart få.
Men det er selvfølgelig pengepungen, der afgør det i den sidste ende  

Anmeld

4. februar 2011

Lotus86

Mille83 skriver:

Det er også lidt det jeg tænker, men så alligevel tænker jeg om det er for meget....

Tænker også om vi skal rejse med all incl. eller om vi skal bo i lejlighed......

Altså man tilpasser sig jo bare baby så vidt muligt, jeg tror sagtens i kan tage 14 dage.

Anmeld

4. februar 2011

mathildemb

Jeg har stemt 2 uger, jeg tror ikke det er for meget for baby. Tværtimod tror jeg baby vil nyde, at I har så meget tid og overskud. Når det så er sagt, er 2 uger ret lang tid at rejse, så spørgsmålet er måske mere, om det bliver for meget for jer, med en baby? Men det tror jeg nu umiddelbart heller ikke.

Mht all inclusive ville jeg aldrig vælge det "bare" fordi der er en baby med. Det ville jeg kun vælge hvis det var noget jeg i forvejen ville have valgt - baby eller ej. Personligt ville jeg aldrig vælge det, men det er jo smag og behag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.