Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Nadia og Camilla

HJÆLP!!! 

Om ikk så længe har mine dejlige forældre sølvbryllup, men alle har været så utrolig "rar" at ligge ansvaret over på mig, men jeg ved intet om hva man skal gøre den dag, så jeg håber lidt at i måske kan hjælpe mig her inde og komme med nogle gode ideer. jeg har sat annocen i avisen og fundet den ene sang til morgen sang, arsport ved jeg også hvem skal lave... men men mit stor spørgsmål er holder børnene taler den dag? og hvor meget mere skal jeg søger for ? håber virkelig i kan hjælpe mig lidt..

nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

L.J.L

Nadia og Camilla skriver:

HJÆLP!!! 

Om ikk så længe har mine dejlige forældre sølvbryllup, men alle har været så utrolig "rar" at ligge ansvaret over på mig, men jeg ved intet om hva man skal gøre den dag, så jeg håber lidt at i måske kan hjælpe mig her inde og komme med nogle gode ideer. jeg har sat annocen i avisen og fundet den ene sang til morgen sang, arsport ved jeg også hvem skal lave... men men mit stor spørgsmål er holder børnene taler den dag? og hvor meget mere skal jeg søger for ? håber virkelig i kan hjælpe mig lidt..

nadia

Altså;

Æresport, trompet band, og evt. et lækkert morgenbord til festen. Husk de skal overraskes tidligt på sengen, gerne ved 6-7 tiden.

"Det er så yndigt at følges ad" er typisk den sang de bliver vækket med.

Børnene holder tale, hvis de har lyst, eller sørger evt. for en sang på dagen.

Hvad havde du selv i tankerne?

Anmeld

4. februar 2011

charlottekri

vi gjorde det at vi samlede nogle billeder fra deres liv indtil nu, som vi fik scannet ind på computeren, og så lavede vi et diasshow, hvor der var skrevet sjove kommentarer til, og så fik vi bandet til at spille nogle sange som havde betydning for dem. det kræver selfølgelig at du kan finde en fremviser et sted... men det var et hit

der var nemlig ingen af os børn der lige havde modet til at stå foran alle og holde tale

ellers kunne i lave noget teater, hvor i spiller dine forældre i et typisk scenarie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.