Hurtig Hjælp til MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Oxydation

Heej

Vi er så heldige at skulle en tur til sjælland (fra bornholm) her i eftermiddag kl 15:30

Jeg har købt Allomin drikkeklar til min søn

Kan man bare hælde det op i flaskerne og så ha liggende i pusletasken på turen? og er der ikke noget med at man ikke behøver at varme det?

Hilsen en der glæder sig til at rejse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tag hellere "brikken" med som den er og hæld den i flasken når han skal have den, så er du sikker på at der ikke udvikler sig bakterier. Det er rigtigt den ikke behøver lunes.

Anmeld

4. februar 2011

Oxydation

Ni-ko-li-ne skriver:

Tag hellere "brikken" med som den er og hæld den i flasken når han skal have den, så er du sikker på at der ikke udvikler sig bakterier. Det er rigtigt den ikke behøver lunes.

Super

Tak for det. Det havde været lidt øv at skulle ha en flaskevarmer med og sidde med sådan en på færgen og i toget

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Oxydation skriver:

Super

Tak for det. Det havde været lidt øv at skulle ha en flaskevarmer med og sidde med sådan en på færgen og i toget

Det kan du have ret i:0) men begge steder er de behjælpelige med at lune o micro ovn hvis det er:0) men hvis barnet er ligeglad og bare spiser veltilfreds er der jo ikke grund til det;0) min datter var lidt skeptisk og ville have den lun nemli...

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Oxydation skriver:

Heej

Vi er så heldige at skulle en tur til sjælland (fra bornholm) her i eftermiddag kl 15:30

Jeg har købt Allomin drikkeklar til min søn

Kan man bare hælde det op i flaskerne og så ha liggende i pusletasken på turen? og er der ikke noget med at man ikke behøver at varme det?

Hilsen en der glæder sig til at rejse

De må kun få det koldt hvis de er over 4 mdr.

Anmeld

4. februar 2011

musse1

morethanperfect skriver:

du har allerede fået svar, da vi selv kommer fra Bornholm, men er flyttet til sjælland og tager nogle gange, så få flasken varmet på færgen, nogle af dem, står der faktisk microovn så du selv kan gøre det.

vores har aldrig ville spise det når ik det var varmet. er sikker på at på toget, kan du også spørger om ik de vil varme det for dig hvis det er..

ellers et godt råd et kogt vand i en termokande, en flaske med koldt vand og så noget modermælkserstatning, så er det lige til at lave, når jeres barn vil ha mad, og det er den rette tempratur.. det gør vi selv meget..

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

musse1 skriver:

du har allerede fået svar, da vi selv kommer fra Bornholm, men er flyttet til sjælland og tager nogle gange, så få flasken varmet på færgen, nogle af dem, står der faktisk microovn så du selv kan gøre det.

vores har aldrig ville spise det når ik det var varmet. er sikker på at på toget, kan du også spørger om ik de vil varme det for dig hvis det er..

ellers et godt råd et kogt vand i en termokande, en flaske med koldt vand og så noget modermælkserstatning, så er det lige til at lave, når jeres barn vil ha mad, og det er den rette tempratur.. det gør vi selv meget..

det gjorde jeg også ofte:0)

Anmeld

4. februar 2011

Oxydation

morethanperfect skriver:

Så de må kun få den i stuetemp når de er 4 mdr? det står der ikke noget om på den :/

Anmeld

4. februar 2011

morethanperfect

Oxydation skriver:

Så de må kun få den i stuetemp når de er 4 mdr? det står der ikke noget om på den :/

Ja , ellers kan det ødelægge deres maver .. Nej det gør der ikke , og det er faktisk også for dårligt .. 

Men min Sp kiggede mærkelig på mig engang jeg gav ham noget der ikk var varmet , og så sagde hun : Det skal varmes indtil han er 4 mdr... Så måtte jeg jo varme det .,..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.