MIn lillemand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

ChatH

Lige lidt update fra os..

Valdemar er nu 5 md- eller var den 28.01.11.

han spiser grød engang om dagen og ELSKER det. han kan stort set sidde selv. Hans første lille tand er lige akkurat brudt frem i undermunden og nr. 2 er på vej

han vender sig fra mave til ryg og fra ryg til mave hvis han virkelig anstrenger sig

han vejer 8,5 kilo og er 68 lang. en lille tyk dreng

han er nu begyndt at sove fra kl. 19.45 til 5.45 i et stræk om natten altså 10 timer i træk. HAN ER SÅ DYGTIG.

og han snakker helt vildt. han pludre hele tiden så vi er begyndt at øve moar

JA og så ser han sådan ud nu:

Der er lige et enkelt af tøserne også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

otlitrom

Du har nogle meget smukke unger!

Og Valdemar er slet slet ikke til at stå for, når han sidder der og filmer og charmer, især på billede 7!!

Og hvor er den bare sød, bodyen med frøer på!

Anmeld

4. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Chatarina skriver:

Lige lidt update fra os..

Valdemar er nu 5 md- eller var den 28.01.11.

han spiser grød engang om dagen og ELSKER det. han kan stort set sidde selv. Hans første lille tand er lige akkurat brudt frem i undermunden og nr. 2 er på vej

han vender sig fra mave til ryg og fra ryg til mave hvis han virkelig anstrenger sig

han vejer 8,5 kilo og er 68 lang. en lille tyk dreng

han er nu begyndt at sove fra kl. 19.45 til 5.45 i et stræk om natten altså 10 timer i træk. HAN ER SÅ DYGTIG.

og han snakker helt vildt. han pludre hele tiden så vi er begyndt at øve moar

JA og så ser han sådan ud nu:

Der er lige et enkelt af tøserne også

åh hvor er han skøn!!!!

det er nogle lækre unger i har jer!!!!

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Du har nogle meget smukke unger!

Og Valdemar er slet slet ikke til at stå for, når han sidder der og filmer og charmer, især på billede 7!!

Og hvor er den bare sød, bodyen med frøer på!

Tak søde, ja han er en rigtig charme bøf hver gang kameraet kommer frem gør han sig rigtig til...

Og jaaaa bodyen er fra småfolk- elsker deres tøj

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

Ni-ko-li-ne skriver:

åh hvor er han skøn!!!!

det er nogle lækre unger i har jer!!!!

Tak søde

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

Tak søde, ja han er en rigtig charme bøf hver gang kameraet kommer frem gør han sig rigtig til...

Og jaaaa bodyen er fra småfolk- elsker deres tøj

Jeg elsker også småfolk! og DUNS! Men det har jeg bare ikke råd til liiige nu. Det bliver bedre, når vi er flyttet og kommer over på den anden side. Så kommer jeg nok til at gå liiidt amok! Jeg ar købt et par småfolk-bodyer brugte, og de er så fine!

Det er sjovt, som børn er forskellige. Nogen kan ikke fange smil ved børnene, og andre børn går bare helt i selvsving og poserer, når kameraet kommer frem!

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Jeg elsker også småfolk! og DUNS! Men det har jeg bare ikke råd til liiige nu. Det bliver bedre, når vi er flyttet og kommer over på den anden side. Så kommer jeg nok til at gå liiidt amok! Jeg ar købt et par småfolk-bodyer brugte, og de er så fine!

Det er sjovt, som børn er forskellige. Nogen kan ikke fange smil ved børnene, og andre børn går bare helt i selvsving og poserer, når kameraet kommer frem!

Ja de er godt pebret ,men når du ved hvad du får har jeg nogen stykker liggende du kan arve hvis det bliver en dreng

Anmeld

4. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

Ja de er godt pebret ,men når du ved hvad du får har jeg nogen stykker liggende du kan arve hvis det bliver en dreng

Årh, du er sød! Det vil jeg mægtig gerne. Men jeg må hellere ruge færdig først

Anmeld

4. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Årh, du er sød! Det vil jeg mægtig gerne. Men jeg må hellere ruge færdig først

Det er nok bedst

Anmeld

4. februar 2011

TbCp

Som altid super skønne unger!!!

Fik pigerne også tænder så tidligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.