Kan man ha sin adr. på posthuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.420 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej girls.

Kan man have sin adresse på et posthus? Kan slet ikke finde frem til det nogle steder på nettet.

Det eneste jeg kunne finde, var på en sol debat, at det kunne man godt i 6 mdr, men der var en der skrev længere nede at det kunne man ikke. Så er tvivl. Jeg kan førest hører på posthuset på mandag.

Eller er der andre muligheder, hvor man kan få flyttet sin adr. hen? Har ikke mulighed hos familie, da min mor er den eneste der bor er i Århus og hun  får bolig-støtte, det samme ved veninder og venner, de får bolig støtte, så jeg kan ikke flytte min adr. derhen midlertidligt.

Håber nogen kan gi et svar. God fredag og weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Hej girls.

Kan man have sin adresse på et posthus? Kan slet ikke finde frem til det nogle steder på nettet.

Det eneste jeg kunne finde, var på en sol debat, at det kunne man godt i 6 mdr, men der var en der skrev længere nede at det kunne man ikke. Så er tvivl. Jeg kan førest hører på posthuset på mandag.

Eller er der andre muligheder, hvor man kan få flyttet sin adr. hen? Har ikke mulighed hos familie, da min mor er den eneste der bor er i Århus og hun  får bolig-støtte, det samme ved veninder og venner, de får bolig støtte, så jeg kan ikke flytte min adr. derhen midlertidligt.

Håber nogen kan gi et svar. God fredag og weekend

du kan have en postbox, som svarer til at have en adresse på posthuset. Gå op på dit lokale posthus og tal med dem om det

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

du kan have en postbox, som svarer til at have en adresse på posthuset. Gå op på dit lokale posthus og tal med dem om det

Tusinde tak for svar!

Hvis man er på kontant hjælp, gælder det så for en udeboende, eller en hjemme boende? Tænker ang. penge man får udbetalt, hvis du ved noget om det?

Anmeld

4. februar 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Tusinde tak for svar!

Hvis man er på kontant hjælp, gælder det så for en udeboende, eller en hjemme boende? Tænker ang. penge man får udbetalt, hvis du ved noget om det?

Hmm den ved jeg ikke lige, men jeg ville da prøve at ringe til kommunen og spørge dem om du kan få udeboende kontanthjælp hvis du har en postboks. (Vil bare tror at det er for nemt at snyde systemet så, så er faktisk i tvivl om det kan lade sig gøre)

Anmeld

4. februar 2011

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Hmm den ved jeg ikke lige, men jeg ville da prøve at ringe til kommunen og spørge dem om du kan få udeboende kontanthjælp hvis du har en postboks. (Vil bare tror at det er for nemt at snyde systemet så, så er faktisk i tvivl om det kan lade sig gøre)

Ja du er har nok ret. Der er nok mange der vil prøve og snyde den vej igennem.

Anmeld

4. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja du er har nok ret. Der er nok mange der vil prøve og snyde den vej igennem.

Du skal jo have din adresse der hvor du bor. Og hvis du er på KH så skal den tilknyttes din bopælsadresse. KH bliver ikke udbetalt til en postbox.
Finder kommunen ud af at du har adresse et sted og reel bopæl et andet sted, så kan de tage kontanthjælpen fra dig, så det er klogt, at du har helt rene linjer.
Hvis du har bopælsproblemer, vil jeg da helt sikkert anbefale, at du går ned på kommunen og siger det som det er, at du ikke har noget sted at bo.
Lad være med at snakke om velmenende venner og familiemedlemmer, for kan de tørre dig af på dem, er kommunen helt ligeglade med om de mister deres ydelser.
Det eneste du skal forholde dig til er, at du ikke har noget sted at bo.
Så enkelt er det, og så må de hjælpe dig med, at få et hjem og en adresse.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. februar 2011

LRJ

Jeg var i aktivering med en på et tidspunkt som levede på gangen pg havde adresse på jobcentret snak med dit jobcenter de ved hva du kan gøre

Anmeld

4. februar 2011

LRJ

Lone H. skriver:

Jeg var i aktivering med en på et tidspunkt som levede på gangen pg havde adresse på jobcentret snak med dit jobcenter de ved hva du kan gøre

Gaden ikk gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.